Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری مراسم سوگواری در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی بیان کرد: مطابق فرموده مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا، برگزاری مراسم سوگواری سیدالشهدا (ع) می‌بایست در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار افزود: هم اکنون با توجه به مواجه با گونه دلتا ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیتی دوچندان دارد و باید با دقت و حساسیت انجام شود.

وی ادامه داد: مطابق دستورالمعل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا برپایی هر نوع ایستگاه صلواتی توزیع نذورات و چای ( موکب ها، خیمه ها و چادرها) در تمامی استان و شهرستان ممنوع است، ساعت برگزاری مراسم باید محدود باشد و صرفا در اماکن دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

میرادی با اشاره به اینکه تعطیلات و اعمال محدودیت های ۶ روزه فرصت مناسبی برای قطع زنجیره انتقال کرونا است، تصریح کرد: نباید این تعطیلات فرصتی برای سفر تلقی شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان چابهار گفت: روند فعلی موارد ابتلا و بستری با توجه با غالب بودن دلتا ویروس همچنان صعودی است و از سوی دیگر شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی نیز بسیار کاهش یافته است.

وی تاکید کرد کرد: تعطیلات و محدودیت های ۶ روزه در کشور فرصت مناسبی است تا روند انتقال بیماری متوقف شود که لازمه آن ماندن در خانه و عدم ترددهای غیر ضروری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار افزود: ویروس دلتا با توجه به قدرت سرایت بسیار بالا هم اکنون در بسیاری از استان های کشور شیوع پیدا کرده و ویروس غالب شده است، لذا نباید عده ای تعطیلات اعمال شده را فرصتی برای سفر رفتن کنند و جان خود و سایر افراد جامعه را به خطر بیندازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در خصوص فعالیت مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون نیز گفت: تمامی مراکز بهداشتی اعم از شهری و روستایی، مراکز درمانی، اورژانس ۱۱۵ و مراکز تجمیعی واکسیناسیون مطابق روال سابق به فعالیت خود ادامه می دهند.

دکتر میرادی با اشاره به تعطیلی ادارات، شرکت ها و واحدهای صنفی در این ایام گفت: در محدودیت های اعمال شده برای اصناف، تمامی واحدهای مراکز تجاری، پاساژها و بازارهای سرپوشیده، و سایر واحدهای صنفی و صنعتی به جز واحدهای صنفی گروه شغلی شماره یک، می بایست تعطیل و غیر فعال باشند، لذا از همه این عزیزان تقاضا داریم به‌منظور کنترل ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال بیماری به محدودیت ها و دستورالعمل های اعلام شده پایبند باشند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار عزاداری ها محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار عزاداری ها سیستان و بلوچستان چابهار عزاداری ها محدودیت های کرونا شهرستان چابهار محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت