Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی اظهار داشت: در روز عاشورا واکسیناسیون کرونا در شهر زاهدان توسط تیم‌های سیار انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مراکز غربالگری کرونا در ایام تعطیلات دهه اول محرم باز است و در شهر زاهدان مرکز سید الشهدا (ع) واقع در تقاطع میرحسینی و شهید رجایی، مرکز عرفان واقع در مهرشهر و مرکز امیر المومنین (ع) واقع در کوی کارگران نبش فلسطین ۲۷ در ۲ شیفت صبح و عصر از ساعت هفت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مردم عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: خوشبختانه برنامه واکسیناسیون کرونا روند مطلوبی دارد و هم‌اینک در حوزه زیر پوشش این دانشگاه بیش‌از ۱۸۲ هزار دز واکسن تزریق شده و پوشش واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۴۵ سال به افزون‌بر ۵۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: هم‌اینک واکسیناسیون جمعیت عمومی گروه‌های سنی بالای ۴۰ سال، بیماران دیابتی بالای ۱۸ سال و گروه‌های پرخطر و حساس مانند اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی، کارکنان بانک‌ها و معلمان در حال انجام است.

طباطبایی در خصوص واکسیناسیون مادران باردار گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، امکان تزریق برای مادران باردار انجام شده، ابتدا مادران باردار به پایگاه سلامت مراجعه و پس از مراقبت و ارزیابی به مراکز واکسیناسیون کرونا معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه واکسن به تنهایی قابل پیشگیری از کرونا نیست، تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و تهویه مناسب هوا در منزل و محیط کار نیز حائز اهمیت است.

کد خبر 5282442

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سید مهدی طباطبایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر رسانه هیئت مراسم عزاداری هیئت مذهبی عکس استانها گرگان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)