Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:33:11 GMT

مشخصات لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F+ قیمت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۱۲۸۹

مشخصات لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F+ قیمت

خرید بهترین لپ‌تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ‌تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات و قیمت در بازار موجود است ولی ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ‌تاپ را بر اساس قیمت و انتظارات خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاربرانی که قصد اجرای برنامه‌های نیمه‌حرفه‌ای و روزمره را دارند، می‌توانند به این سرفیس جدید فکر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتری پرقدرت این لپ‌تاپ قادر است تا بیش از ۱۵ ساعت انرژی Surface Book 3- F را تأمین کند. در مجموع می‌توان این لپ‌تاپ را خوش‌ساخت‌ترین دستگاه ویندوزی حال حاضر دانست که با قابلیت‌های متعدد خود تجربه کاربری کاملاً متفاوتی را خلق خواهد کرد.

طراحی و ساختار لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F

از یک محصول با تگ Surface Book 3 – F انتظاری بیشتر در زمینه طراحی نداشتیم و لپ‌تاپ مایکروسافت مدل Surface Book 3 – F یک لپ‌تاپ بسیار شیک از نظر طراحی و ساختار است که در زمان نگاه‌کردن و نیز در زمان کارکردن با آن به راحتی می‌توانید رد پای یک طراحی زیبا و ساختاری مستحکم را در جای‌جای آن را مشاهده کنید.

این پرچمدار ساخت مایکروسافت یکی از زیباترین ساخته‌های این شرکت تاکنون است که البته نسبت به سال‌های گذشته تنها تغییرات جزئی را به خود دیده است، قسمت کیبورد این لب تاپ قابلیت جداشدن دارد و درون خود دو پورت USB 3.1 gen 2 Type A، یک پورت USB 3.1 genb 2 Type C را جای‌داده است که به وسیله آن می‌توانید حتی عملیات شارژ این لپ‌تاپ را نیز انجام دهید.

بر روی خود لپ‌تاپ نیز می‌توانید جک ۳.۵ میلیمتری صدا را در کنار یک کارت‌خوان SDX ببینید که برای یک دستگاه در سال ۲۰۲۰ کمی غیرعادی است در قسمت بالایی لپ‌تاپ شما می‌توانید دکمه خاموش و روشن / قفل صفحه را در زمان مود مشاهده کنید و دکمه کنار آن نیز مختص به تغییر میزان صدا است.

نمایشگر لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F

شاید بهترین بخش این لپ‌تاپ نمایشگر آن باشد، این لپ‌تاپ دارای یک نمایشگر ۱۵ اینچی است که رزولوشنی معادل ۳۲۴۰×۲۱۶۰ با aspect ration 3:2 در اختیار شما خواهد گذاشت که یک مزیت بسیار عالی است؛ هرچند برای دیدن ویدئوهای ۱۶:۹ باید بلک بارهایی را تحمل کنید که چندان هم مشخص نیست. این نمایشگر می‌تواند در آخرین میزان خود ۴۰۲ نیت روشنایی را تولید کند و همچنین ۱۰۰ درصد پلت sRGB را پوشش می‌دهد که واقعاً شگفت‌آور است؛ بسیاری از مانیتورهای مخصوص طراحی نیز نمی‌تواند تمام پلت sRGB را پوشش دهد.

باتری لپ‌تاپ مایکروسافت مدل Surface Book 3- F

لپ‌تاپ مایکروسافت مدل Surface Book 3 – F دارای دو باتری است، یکی در خود لپ‌تاپ و دیگر در کیبورد آن قرار دارد که باعث می‌شود شارژ مجدد باتری قسمت نمایشگر به خودی خود امکان پذیر باشد.

شارژر لپ‌تاپ لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F

تمام لپ‌تاپ های همراه Surface دارای پورت Surface Connect است. جک اختصاصی که کابل و آداپتور شارژ AC موجود را می‌پذیرد. آداپتور برق یک پورت USB نوع A اضافی برای شارژ دستگاه‌های خارجی ارائه می‌دهد؛ اگرچه نمی‌توان از آن برای انتقال داده استفاده کرد.

به جای کابل شارژ، پورت Surface Connect همچنین می‌تواند به یکی از هاب های مایکروسافت مانند Surface Dock 2 متصل شود که در برخی از آنها شارژر pass-through charging را ارائه می‌دهد. هنگامی که Surface Book 3 از صفحه کلید جدا می‌شود، بخشی از اتصال dock به عنوان Surface Connect پورت‌ها را دو برابر می‌کند.

دوربین لپ‌تاپ لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F

Surface Book 3- F نیز مانند مدل قبلی خود دارای دو دوربین است. یک دوربین جلو پنج مگاپیکسلی با سنسورهای IR برای ورود به سیستم برای شناسایی چهره به اکانت ویندوز، و یک دوربین دوم هشت مگاپیکسلی در پشت قرار دارد که در قسمت سمت چپ و بالای صفحه نمایش قرار دارد.

هر دو دوربین کیفیت فیلم P1080 را ارائه می‌دهد و اگرچه به اندازه اکثر دوربین‌های سطح بالا گوشی‌های همراه وضوح و توانایی ندارد، اما در مقایسه با فیلم پر سر و صدا و کسل کننده ای که بیشتر وب کم های لپ‌تاپی P720 ضبط می‌کنند.

امکانات لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F

ازجمله امکانات و ویژگی‌های لب تاپ می‌توان به وبکم (5.0MP front-facing camera with 1080p HD video720p HD camera (front-facing + دوربین ورود به محیط ویندوز Windows Hello8.0MP rear-facing autofocus camera with 1080p HD video)، اسپیکری با بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos، نور پس زمینه کیبورد، پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی، شبکه بی سیم Wi-Fi، بلوتوث، پورت و Mini Display اشاره کرد.

حافظه لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F

ظرفیت حافظه رم ۳۲ گیگابایتی که از نوع DDR4 است و ظرفیت حافظه SSD یک ترابایت است.

مزایای لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F طراحی جداشدنی پردازنده گرافیکی پیکربندی صفحه کلید دوربین‌های دوگانه 1080p نمایشگر زیبا PixelSense معایب لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F قیمت بالا وزن قیمت لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- F

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ مایکروسافت Surface Book 3- Fبا حافظه یک ترابایت و با رم ۳۲ و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود ۹۳ تا ۹۴ میلیون تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

کد خبر 514915

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت مدل surface book 3 f لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل surface book 3 e قیمت surface book 3 Microsoft surface book 2 قیمت لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook لپ تاپ مایکروسافت لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل rog strix g512li np Surface book 2 قیمت Surface book 2 13 5 قیمت قیمت surface book 2 core i5 قیمت سرفیس بوک 1 قیمت surface book 2 13 قیمت microsoft surface book 3 سرفیس بوک 2 مایکروسافت core i7 16gb 512gb 2gb لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook um433da z لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook 14 ux425ja bm019 لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook ux434fq np لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook um433iq a5023 لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook 14 um425ia am019 لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook ux480fd ap لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook 14 um425 am123 لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل zenbook ux434flc np لپ تاپ مایکروسافت 2020 جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 7 لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 6 لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل tuf gaming fx506li hn148 لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل r لپ تاپ مایکروسافت Surface Book 3 لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران

در دقایق پایانی بازی وست هم و لیورپول که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هنگام ورود محمد صلاح به میدان درگیری لفظی ای بین او و کلوپ رخ داد. در این ویدیو که توسط تماشاگر حاضر در وررزشگاه منتشر شده است، برخورد سرد صلاح با سرمربی تیم پیش از ورودش به زمین را می توان مشاهده کرد.

 

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳