Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: یک فرد حیوان آزار در این شهرستان بە ارایه خدمات زیست محیطی با همکاری محیط زیست از جمله پاکسازی تفرجگاە "عین‌الروم" محکوم شد.   به گزارش ایرنا؛ کریم خضری اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی رصد فضای مجازی و با همکاری یکی از کانال‌های خبری این شهرستان از اقدام فردی متخلف نسبت به شکنجە و آزار یک قلادە سگ اطلاع یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: در این راستا ضمن شناسایی فرد مذکور  پروندە ای در این زمینه تشکیل و بە دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اشنویە ارجاع دادە شد.   رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه ضمن تقدیر از دادستان و دادیار شعبە دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اشنویە اظهار داشت: پروندە مذکور در این شعبە مورد بررسی و در نهایت برای آن حکم صادر شد.   خضری اضافه کرد: براساس این حکم جایگزین، شخص متخلف با صدور قرار تعلیق تعقیب، بە همکاری و مساعدت با ادارە محیط زیست جهت شناسایی شکارچیان غیرمجاز و همچنین پاکسازی تفرجگاە عین الروم به مدت یک روز و با نظارت این ادارە محکوم شد.   او در خصوص ادامه روند دستگیری متخلفان صید غیرمجاز سهره طلایی نیز افزود: سه نفر از افراد غیربومی در یکی از زیستگاه‌های سهره طلایی در این شهرستان در حین صید دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی، خسارت مورد مطالبه محیط زیست از آنان اخذ شد.   رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه با بیان اینکه از این افراد ۱۱ قطعه سهره طلایی کشف شد که در طبیعت این شهرستان رها سازی شدند افزود: از این صیادان همچنین تعدادی ادوات صید شامل تور دام و تور مخصوص حمل سهره نیز ضبط و توقیف شد.   خضری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه شکار و زنده‌گیری پرندگان در این شهرستان توسط شکارچیان با شماره تلفن ۴۴۶۲۶۲۳۱ مراتب را جهت رسیدگی اطلاع دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اکبر قائمی گفت : به مناسبت هفته زمین پاک زمینهای اطراف سایت زباله شهرستان نقده توسط شهرداری و همکاری کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

وی یکی از اهداف این برنامه را ساماندهی کلی سایت زباله شهری با نظارت اداره محیط زیست این شهرستان و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان نقده عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد