Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@17:39:19 GMT

شکست بشار رسن مقابل برانکو در اردوی صربستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۱۵۵۸

شکست بشار رسن مقابل برانکو در اردوی صربستان

تیم القطر روز گذشته در ادامه اردوی آماده‌سازی صربستان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی عمان شکست خورد

به گزارش طرفداری، تیم القطر قطر در ادامه آماده سازی خود در اردوی صربستان مقابل تیم ملی عمان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بشار رسن هافبک سابق باشگاه پرسپولیس در این مسابقه در ترکیب اصلی قطر مقابل تیم ملی عمان و شاگردان برانکو ایوانکوویچ حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن الغسانی در دقیقه 49 این بازی زننده تنها گل تیم ملی عمان بود و یاران برانکو در نهایت با همین گل مقابل حریف قطری به پیروزی رسیدند.

تیم ملی عمان که به منظور حضور در مسابقات گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی اردوی آماده‎سازی صربستان را برگزار می‌کند در پایان این اردو راهی ژاپن خواهد شد و در اردوی 9 روزه‌ای که پیش از مسابقه اول انجام می‌شود برای برگزاری مسابقه حساس برابر کشور میزبان آماده می‎شود.

گفتنی است بشار رسن پس از دیدار مقابل تیم ملی عمان ، اردوی صربستان را با موافقت باشگاه القطر ترک کرده و در استانبول به اردوی تیم ملی عراق ملحق خواهد شد.

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! کریم باقری خطاب به جعفر سمیعی: دیدم حاشیه زیاد است، آمدم دو ساله ببندم! روش عجیب احمد مددی برای تمدید قرارداد با بازیکنان استقلال فوری؛ گرد مولر، گلزن افسانه ای کشور آلمان درگذشت 5 گل برتر گرد مولر در بوندسلیگا / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل تیم ملی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: با لورکوزن بازی داریم، یک تیم خیلی ترسناک!
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!