Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر آشتیانی وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تبیین قدرت علمی و فناورانه به عنوان یکی از ابعاد و مولفه‌های مهم قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران از تعامل هم افزایی با مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی کشور به عنوان اولویت قدرت آفرین در وزارت دفاع یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع پیشنهادی دولت سیزدهم تصریح کرد: مولفه علم و فناوری نه تنها برای پیشرفت همه جانبه کشور در صحنه‌های داخلی حائز اهمیت است بلکه تبدیل آن به یک ثروت بالفعل مورد نظر بوده و از این مسیر می‌توان در صحنه‌های بین‌المللی و دیپلماتیک اهداف و منافع ملی را به دست آورد.

امیر سرتیپ آشتیانی خاطرنشان کرد: ناگزیریم منابع قابل توجهی را صرف تحقیقات، پژوهش، توسعه نوسازی و روزآمد سازی دانش و فناوری در مجموعه صنعت دفاعی نماییم.

وی یادآور شد: هویت و استقلال جمهوری اسلامی ایران باعث شده که کشورهای صاحب دانش و فناوری نسبت به انتقال فناوری به جمهوری اسلامی ایران حساس شده و با توجه به کینه توزی ها و دشمنی‌ها با ملت بزرگ ایران سد بزرگی را پیش روی ما ایجاد کنند.

امیر آشتیانی با تشریح هزینه‌های کسب دانش و فناوری در سطح ملی خاطرنشان ساخت: اگر این هزینه‌ها به خوبی مدیریت شوند یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند محسوب شده و رهاورد آنها نه تنها استقلال و امنیت، بلکه سرریزهای صنعتی فراوانی برای سایر حوزه‌های صنعتی ملی خواهد داشت.

شایان ذکر است که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست سوالات و موضوعات مورد نظر خود را با وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم در میان گذاشتند.

کد خبر 5282500 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم وزارت دفاع مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا محمد مخبر حسین امیرعبداللهیان صحن مجلس وزرای پیشنهادی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت امور خارجه رای اعتماد هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش