Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: بهترین و عادلانه‌ترین شکل خصوصی‌سازی و واگذاری، تبدیل ماهیت حقوقی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شرکت سهامی عام است. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر درخصوص اقدامات صورت گرفته برای واگذاری دو باشگاه سرخابی پایتخت اظهار داشت: تمام مراحل قانونی، اداری، حقوقی و مستندسازی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش وجوانان خاتمه یافته و کلیه اسناد و مدارک و پرونده‌ها و گزارشات مورد نیاز حدود سه ماه است که به سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: براساس مصوبات هیئت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی که به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور وزیر دادگستری ونمایندگان دادستان کل کشور، نمایندگان اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن و اتاق تعاون و نماینده منتخب مجلس تشکیل می‌شود نحوه واگذاری سهام سرخابی‌ها مشخص خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار بود عرضه اولیه با ۱۵ درصد سهام صورت پذیرد، ولی متاسفانه بوروکراسی داخل دو سازمان فوق الذکر که مسئولیت اصلی و قانونی امر خصوصی‌سازی شرکت‌های دولتی را بعهده دارند مانع آغاز عملیات اجرایی خصوصی‌سازی دو باشگاه و عرضه سهام اولیه آن‌ها به هواداران شده است.

سلطانی‌فر افزود: در اولین ملاقاتی که با رییس جمهور جدید حدود چهل روز قبل داشتم در مورد ضرورت خصوصی‌سازی دو باشگاه و اقدامات انجام شده گزارش دادم و ایشان نیز تاکید کردند تا این اقدام در اسرع وقت انجام شود.

سلطانی‌فر تصریح کرد: بنده بعد از ملاقات با رییس جمهور دیدگاه و دستور مشارالیه را شفا‌ها به وزیر اقتصاد و روسای سازمان‌های خصوصی سازی و بورس و اوراق بهادار منعکس کردم، ولی متاسفانه هنوز اقدامی صورت نپذیرفته است. برای رشد و توسعه فوتبال کشور باید تمام باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یک بصورت واقعی به بخش خصوصی واگذار و توسط سهامداران آن‌ها اداره و در چهارچوب ضوابط فیفا مدیریت شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بهترین و عادلانه‌ترین شکل خصوصی‌سازی و واگذاری، تبدیل ماهیت حقوقی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شرکت سهامی عام است که این اقدام توسط وزارت ورزش و جوانان انجام شده و نیز واگذاری سهام ریز آن‌ها از طریق بازار پایه فرابورس به همه هواداران میلیونی خواهد بود.

وی اظهار داشت: نقشه راه سازمان خصوصی‌سازی براساس مصوبات هیئت عالی واگذاری، طی نمودن همین طریق است و امیدوارم که هرچه سریعتر این اقدام مهم آغاز شود. بیشتر بخوانید: مدیرعامل شهرخودرو: این فصل برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر استقلال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر استقلال پرسپولیس ورزش و جوانان خصوصی سازی وزارت ورزش سلطانی فر دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 6094015

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد