Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه همین چند روز پیش بود که فدراسیون کشتی آخرین ارزیابی خود از عملکرد سالانه هیات های کشتی استان های سراسر کشور را اعلام کرد.

آنطور که سایت فدراسیون کشتی در آذر سال گذشته اعلام کرده بود، شاخص های امتیاز عملکرد هیات های کشتی استان ها برای سال ۱۳۹۹ براساس قالب جدیدی تعریف شده بود که شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه ها، کسب نتایج تیمی در رقابت های مختلف، راه اندازی لیگ درون استانی، میزبانی مسابقات بین المللی، میزبانی اردوهای تیم های ملی، عضویت ورزشکاران در تیم های ملی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله این شاخص ها بود.

در نهایت با اتمام سال ۱۳۹۹ و ارزیابی صورت گرفته فدراسیون از عملکرد هیات های استانی در این سال، استان های مازندران، تهران و فارس با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و استان کرمانشاه نیز که سال گذشته در جایگاه پنجم کشور قرار گرفته بود، در رتبه بندی جدید فدراسیون با ۲۳ پله سقوط در جایگاه ۲۸ بین هیات های استانی قرار گرفت.

برای همین سراغ رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه رفتیم تا علت سقوط عجیب جایگاه هیات کرماشاه که روزگاری شانه به شانه استانی مانند مازندان در کشتی ایران حرکت می کرد را جویا شویم.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، با  تاکید براینکه این ارزیابی نشان دهنده سقوط کشتی کرمانشاه نیست و فقط رتبه بندی هیات ها است، اعلام کرد: ما کماکان حضور کشتی گیران خود را  ر تیم های ملی داریم و حتی ظرف یک ماه آینده دو کشتی گیر کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی به مسابقات جهانی نروژ  اعزام خواهند شد.

وی یادآورشد: در اردیبهشت امسال رقابت های کشتی فرنگی و آزاد جام تختی به میزبانی تهران برگزار شد که در این رقابت ها هشت کشتی گیر کرمانشاهی حضور داشتند و ماحصل آن کسب پنج مدال رنگارنگ توسط آزادکاران استان بود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه یکی از مهمترین دلایل افت عملکرد هیات کشتی کرمانشاه را عدم برگزاری مسابقات در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی اعلام کرد و گفت: وقتی ستاد استانی کرونا اجازه برگزاری مسابقات را نمی دهد، چطور می توانیم مسابقات را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم اجازه خانواده ها برای حضور فرزندانشان در مسابقات معضل دیگری بود که با آن مواجه شدیم.

محبی به عدم میزبانی کرمانشاه برای مسابقات هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به شرایط کرونایی اجازه حضور تماشاگران در سالن های کشتی داده نمی شد، بنابراین ما نیز میزبانی این مسابقات را قبول نکردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه فدراسیون همواره به هیات های استانی تاکید دارد که از هیات های شهرستانی بازدید کنند، گفت: زمانی می توان بازدید از هیات های شهرستانها را انجام داد که بتوان از نظر مالی هم به آنها کمک کرد، نه اینکه فقط با سفر کردن هزینه ای را هم روی دستشان بگذاریم. ما هم اعتباری نداریم که بخواهیم به هیات های شهرستانی کمک مالی آنچنانی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کشتی محمدحسین محبی كرمانشاه هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟