Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- صدا و سیما برنامه‌های مختلف حرم منور رضوی را روی آنت می‌برد تا زائران و مجاوران بیشتری از این مراسمات فیض ببرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مراسمات دهه اول ماه محرم که در حرم منور رضوی برپا می‌شود به سیاق سال‌های گذشته از سیمای ملی روی آنتن می‌رود.

امسال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، پوشش رسانه‌ای برنامه‌های ماه محرم حرم رضوی مضاعف شده است تا زائران و مجاوران که از فیض حضور فیزیکی در حرم منور محروم هستند از پای گیرنده‌های تلویزیونی این برنامه‌ها را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از ساعت 13، سخنرانی آیت‌الله کازرونی در حرم منور رضوی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود؛ همچنین از ساعت 17 شبکه دو سیما عزاداری حرم منور رضوی را با مداحی و مرثیه‌سرایی حاج احمد واعظی پوشش می‌دهد. این مراسم را از ساعت 17:30 شبکه یک سیما نیز به صورت مستقیم روی آنتن خود خواهد برد.

مراسم نمادین شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی برپا شدحرکت دسته‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در اطراف حرم رضوی ممنوع استمراسم‌های ماه محرم در حرم رضوی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود

ویژه برنامه حسینیه ایران با موضوع گزیده‌ای از مراسمات عزاداری بارگاه منور رضوی برنامه دیگری است که از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه قرآن سیما نیز از ساعت 19:30 ویژه برنامه‌ای با سخنرانی آیت الله کازرونی در حرم منور رضوی را پخش خواهد کرد.

همچنین از ساعت 12:30 امروز شبکه افق سیما سخنرانی حجت‌الاسلام راشد یزدی را روی آنت خواهد برد و مراسم عزاداری در حرم منور رضوی نیز از ساعت 13 روی آنتن شبکه خراسان رضوی می‌رود.

انتهای پیام/281

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم منور رضوی حرم رضوی روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش