Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:39:29 GMT

بازدید فرمانده سپاه کربلا از کارخانه نساجی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۰۲۸

بازدید فرمانده سپاه کربلا از کارخانه نساجی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز از کارخانه نساجی مازندران بازدید کرد و در این بازدید که با حضور سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و در راستای حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی در عرصه تولید انجام شد، ضمن نشست صمیمی با مدیرعامل این شرکت قدیمی کشور از بخش‌های مختلف این کارخانه دوباره احیا شده و فعال و موفق در حوزه تولید با اراده و باورهای "ما می‌توانیم" ، بازدید و از مدیرعامل توانمند و مجموعه کارگران پر تلاش و متعهد آن قدردانی به‌عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی مازندران اظهار کرد: آنچه که ما امروز در اینجا یقین پیدا کردیم روحیه جهادی توام با ابتکار عمل و امید به آینده و اینکه ما می‌توانیم را به عینه دیدیم، با راهبری هوشمندانه مدیریت خدوم و زحمتکش این کارخانه و کارگران عزیز و صبوری که سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

وی افزود: کارگران در پای نداری‌های مدیریت کارخانه ایستادند، کار کردند تا اینکه امروز این کارخانه به همان ابهت گذشته خود برگشته یعنی ممتازترین کارخانه در تولید پارچه و همان نساجی مازندرانی که بیش از ۱۵۰ شعبه در کشور داشته است.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: امروز به خودم می‌بالم به عنوان یک مازندرانی در کارخانه‌ای حضور پیدا کردم که اسم مازندران و شهرت مازندران را ملی می‌کند و همه ما مسؤولان باید به این موضوع توجه داشته باشیم باید به سربازان جنگ اقتصادی کمک کنیم، کسانی که امروز پیش‌قراولان مبارزه با جنگ اقتصادی هستند و در این حوزه قدم بر می‌دارند باید به آنها کمک کنیم. 

سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران نیز در حاشیه بازدید میدانی از کارخانه نساجی مازندران اظهار کرد: با هدایت‌های سپاه و برنامه ریزی‌هایی که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا صورت داده و در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب و تحقق شعال سال، این سازمان اقدام به احصای کارخانجات و شرکت‌هایی که دچار آسیب شدند، کرد.

وی افزود: ما امسال تمام مجموعه تولیدی که دچار آسیب شدند و برخی تعطیل شدند و یا در حال تعطیلی هستند را شناسایی کردیم و بازدیدهای میدانی از آنها را انجام دادیم، بعد از بازدیدها حضور برخی از مسؤولان کشوری و استانی را در دستور کار قرار دادیم که هم بتوانیم از ظرفیت این مدیران ملی و استانی استفاده کنیم و هم رونق تولید و پشتیبانی‌ها هدایت کنیم و هم مانع‌زدایی‌ها را در دستور کار خود داشته باشیم.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران در ادامه بیان کرد: دو طرح اعتلا را در سازمان در دستور کار داریم، طرح شهید کریمی که رفع موانع تولید را پیگیری می‌کند و طرح شهید برونسی هم تولید را مورد توجه قرار داده و هم توزیع و مصرف را.

حسینیان افزود: در این راستا سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران در سال ۱۴۰۰ با جدیت هرچه بیشتر این ماموریت را پی می‌گیرد، امروز هم در شرکت نساجی مازندران که جز شرکت‌های احیا شده چند سال اخیر است  حضور پیدا کردیم، هم مدیران استانی آمدند و هم مدیریت جدید شرکت، در کنار مجموعه‌های انقلابی بسیج و سپاه می بینیم که این شرکت پویا شده است، بالغ بر ۵۰۰ نفر کارگر در این شرکت کار می‌کنند، شرکتی که مازندران را در حوزه صنعت به نام نساجی مازندران می‌شناختند، سپاه و سازمان این موضوع را با جدیت تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان کارخانه نساجی مازندران سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت