Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور چین در پیامی، پنجاهمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک پکن و تهران را به آیت الله رئیسی تبریک گفت. خبرگزاری میزان - «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک «پکن» و «تهران»، پیام تبریکی را برای آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، ارسال کرد.   به گزارش «سی جی تی ان»، «شی جین پینگ»، در این پیام گفت «از زمان ایجاد مشارکت استراتژیک جامع در سال ۲۰۱۶، اعتماد سیاسی متقابل میان دو کشور تثبیت شده و همکاری‌های متقابل سودمند در زمینه‌های مختلف، به صورت مداوم پیشرفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   رئیس جمهور چین همچنین اظهار داشت «چین و ایران از زمان آغاز شیوع کرونا، به هم کمک کرده‎اند.»   وی ضمن ارزشمند خواندن روابط چین و ایران، ابراز امیدواری کرد «پنجاهمین سالگرد روابط دو کشور فرصتی برای تعمیق دوستی سنتی، ارتقا همکاری در زمینه‌های مختلف و غنا بخشیدن به مشارکت استراتژیک جامع به نفع دو کشور و مردم آن‌ها باشد.» بیشتر بخوانید: پیام تبریک پادشاه اردن به آیت الله رئیسی پیام تبریک رئیس جمهور سوئیس به آیت الله رئیسی آیت الله رئیسی نیز ضمن عمیق خواندن پایه و اساس مبادلات و دوستی ایران و چین، تاکید کرد «ایران به ارتقای سطح همکاری‌های استراتژیک با چین، تقویت ارتباطات برای گسترش همکاری‌های عملی در زمینه‌های مختلف و تعمیق مستمر روابط ایران و چین متعهد بوده و این روند را ادامه می‌دهد.»   انتهای پیام/ برچسب ها: چین شی جین پینگ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چین شی جین پینگ پنجاهمین سالگرد رئیس جمهور چین آیت الله رئیسی پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر