Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@15:02:15 GMT

وعده عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۲۹۲

وعده عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات چیست؟

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات وعده داد ظرف دو سال شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در تشریح نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با عیسی زارع پور و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی سجادی وزرای پیشنهادی ارتباطات و دفاع، گفت: نمایندگان موضوع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را مطرح کردند و وزیر پیشنهادی پاسخ داد که آنچه که وظیفه ما است را طی دو سال گام به گام و در هفت گام و لایه انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای کمیسیون همچنین مشکلات ارتباطی تلفن‌های ثابت و عدم توسعه مخابرات را مطرح کردند که زارع پور قول داد در صورت رای اعتماد مجلس آنها را برطرف کند.

وی یادآور شد: همچنین اعضای کمیسیون در نشست با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موضوعاتی مانند توسعه و ارتقای کیفی و کمی صنعت هواپیماسازی، بازسازی و احیای شهرک‌های مسکونی ارتش و کارآمدی بیشتر صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی نیروهای مسلح و کاهش وابستگی صندوق به خزانه و بودجه دولت را مطرح کردند و ایشان تاکید داشتند که باید کارآمدی صندوق افزایش یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر دفاع هم ارتقای توان موشکی و دفاعی کشور و افزایش آمادگی های دفاعی را از اولویت های وزارت دفاع دانست. /خانه ملت

 

منبع: فردا

کلیدواژه: عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی

 به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» ، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت های ستادکل نیروهای مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان،مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده  بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای  تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری»  و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می باشد ،لازم است از حمایت های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم