Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:43:16 GMT

راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه به نیت ۷۲ شهید کربلا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۴۰۴

راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه به نیت ۷۲ شهید کربلا در اردبیل

حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این طرح که با هدف فرهنگ سازی در کمک به نیازمندان و اطعام خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود، در شرایط کرونایی به شکل متفاوت اجرایی خواهد شد که در ۱۹ واحد اداری کمیته امداد و ۱۴۲ مرکز نیکوکاری سعی و تلاشمان بر این است تا این طرح را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح غذای گرم و همچنین سبد غذایی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد تا خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد که بیش از ۴۳ هزار خانواده هستند، از این فضای معنوی فراهم شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در شبکه وسیع کمک‌رسانی به نیازمندان خدمات متنوعی به جامعه هدف کمیته امداد ارائه می‌شود، گفت: نه تنها در شهرها بلکه در مناطق روستایی محروم نیز توزیع غذای گرم و سبد غذایی در دستور کار قرار گرفته است.

دشتی با بیان اینکه ۷۲ آشپزخانه به نیت ۷۲ شهید کربلا در این ایام فعالیت خواهند کرد، افزود: تا پایان ماه صفر تصمیم داریم از ظرفیت این آشپزخانه‌ها در جهت تهیه غذای گرم و توزیع آن استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در پنج روز سپری شده از ماه محرم ۲۵ آسپزخانه راه‌اندازی و بیش از ۷۰۲ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده است.

دشتی اضافه کرد: قرار است در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز با همکاری مراکز و مجموعه‌های نیکوکاری سه هزار و ۵۲ پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود.

وی نحوه کمک‌رسانی مردم را به اجرای این طرح یادآور شد و بیان کرد: همشهریان می‌توانند با کد دستوری #۰۴۵*۸۸۷۷* هدایا و نذورات خود را به کمیته امداد تحویل دهند.

دشتی ادامه داد: در کنار ۱۹ واحد شهرستانی کمیته امداد، تمامی ۱۴۲ مرکز نیکوکاری که در جوار مساجد فعالیت می‌کنند به شکل محله‌محور اقدام کرده و به کمک‌های مؤمنانه مردم در یاریگری به نیازمندان به عنوان یک امر خداپسندانه کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد تا به آسیب‌دیدگان کرونا و گروه‌های نیازمند جامعه نیز کمک‌رسانی بکنیم که این طرح در قالب اطعام و احسان حسینی به انجام خواهد رسید.

کد خبر 5282025

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حسین دشتی محرم 1400 ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر مراسم عزاداری رسانه هیئت هیئت مذهبی عکس استانها محدودیت های کرونایی گرگان کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام