Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قلندرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار مراجعه کنندگان ناشی از ویروس کرونا و همچنین آمار بستری شدگان در شاهین دژ به طور قابل ملاحظه ای صعودی و ادامه این روند امکان ارایه خدمات را به همه بیماران با سختی مواجه کرد.

وی با بیان اینکه اضافه کردن یک بخش کرونا به بیمارستان در دستورکار قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به برگزاری آیین های عزاداری در طول هفته، امکان افزایش دوباره مبتلایان به بیمارستان قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۳۶ نفر بر اثر بیماری کووید-۱۹ جان خود را ازدست داده اند.

قلندرزاده همچنین نسبت به کاهش استفاده از ماسک و عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان ابراز نگرانی کرد و گفت: سهل انگاری در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در استفاده از ماسک علاوه بر اینکه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اقتصاد و پویایی شهرستان را هم با چالش جدی روبرو خواهد کرد.

وی با بیان طرح واکسیناسیون سراسری در طول هفته در حال انجام است، گفت: تاکنون ۱۸ هزار دُز واکسن در این شهرستان به افراد واجد شرایط تزریق شده که از این تعداد ۱۴ هزار نفر دز اول و چهار هزار نفر نیز با دریافت دز اول علیه بیماری کووید-۱۹ ایمن شده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان شاهین‌دژ سه پایگاه تجمیعی شامل مرکز جامع سلامت شهری شماره ۲، مرکز جامع سلامت "محمودآباد" و مرکز جامع سلامت "کشاورز" همه روزه آماده ارایه خدمات واکسیناسیون و ایمن سازی هستند و امیدواریم با اختصاص واکسن از دانشگاه علوم پزشکی بزودی تمام گروهای هدف و پر خطر واکسینه شوند.

وی با اشاره به اینکه هفت پایگاه بهداشتی در سطح روستاها نیز در امر واکسیناسیون به روستاییان درحال فعالیت است، اضافه کرد: روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط و جامعه هدف تعیین شده در این شهرستان تزریق می‌شود.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کمبود تخت بیمارستانی شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کمبود تخت بیمارستانی شاهین دژ شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد

با توجه به پیش فروش بلیت‌ قطارهای فوق العاده ای که شرکت راه آهن برای بازه زمانی تعطیلات پایانی هفته و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ع گذاشته شده بودند طبق بررسی‌ها صورت گرفته پیش فروش تمامی بلیت ها به اتمام رسیده و ظرفیت قطارها در تمامی سایت های اینترنتی فروش  بلیت تکمیل شده است.

این در حالی است که شب گذشته در دقایق پایانی ۱۰ اردیبهشت ماه شرکت راه آهن در یک توییتی اعلام کرد که سه رام قطار فوق العاده با توجه به افزایش تقاضای برای زیارت مشهد همزمان با شهادت امام جعفر صادق ع قرار داده است و پیش فروش این قطارها از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اما بررسی ها حاکی از پر شدن ظرفیت قطارها و صندلی های عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد