Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمین سیاف مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) و درمانگاه خیریه امام سجاد (ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش بیماران بدحال، کپسول اکسیژن وسیله‌ای حیاتی برای برخی بیماران محسوب می‌شود.

او افزود: بحمدالله با همراهی همیشگی خیرین و نیکوکاران موفق شدیم ۳ کپسول اکسیژن به ارزش ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از محل کمک‌های نقدی خریداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاف اظهار داشت: بیماران کرونایی که برای تنفس به این وسیله ضروری نیاز دارند، می‌توانند با مراجعه به موسسه خیریه سید الساجدین و درمانگاه خیریه امام سجاد (ع) واقع در چهارراه زند، نبش خیابان شهید هلالی و تماس با شماره ۰۶۱۳۲۲۲۵۹۳۷ نسبت به دریافت امانتی آن اقدام کنند.

مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند در خرید وسایل ضروری نظیر ویلچر و کپسول اکسیژن و امانت آن‌ها به افراد واجد شرایط مشارکت کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۷۲۶۶۷۳ به نام بانک تجارت یا شماره گیری #۷۶۰۷۶۰*۶۶۵۵* واریز نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کپسول اکسیژن بیماران کرونایی کپسول اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند

کپسول حامل ۳ فضانورد چینی مأموریت شنژو ۱۸ کنار ایستگاه فضایی این کشور در مدار زمین پهلو گرفت.

به گزارش مهر، خدمه از کپسول که روی یک موشک لانگ مارچ ۲ F سواربود، پیاده شدند. این موشک از مقر پرتاب ماهواره جیوکوان در شمال غرب چین در سالع ۱۲:۵۹ دقیقه روز پنج شنبه به فضا پرتاب شده بود.

در نخستین ساعات روز شنبه فضاپیما به طور موفقیت آمیز کنار ایستگاه فضایی چینی پهلو گرفت.

رهبر این ماموریت گوانگ فو خلبان جت جنگنده و فضانوردی است که قبلا در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز در ماموریت فضایی شنژو ۱۳ شرکت کرده بود. در کنار او لی کانگ و لی گوانگ سو فضانوردان چینی برای نخستین بار به فضا سفر کردند.

پیش بینی می‌شود تیانگونگ تا حداقل ۱۰ سال دیگر در ارتفاع ۴۰۰ تا ۴۵۰ کیلومتر سطح زمین، مدار بزند.

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست