Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع جهادگران کشور طی نامه ای از آمادگی 40 هزار گروه جهادی برای تکرار حماسه آفرینی دوباره در مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش برنا؛ متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ماه‌ها‌ی اول و در اوایل کار، نیروهای مسلح به جد وارد شدند، چه ارتش، چه سپاه و کارهای مهمّی انجام دادند، بسیج حضور خیلی خوب و قوی‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من الان هم بایستی در این زمینه اگرچه الان هم مشغولند، کارهایی انجام میدهند، اما بایستی هر چه میتوانند توانشان را در این مسئله مصرف کنند، به کمک مردم بیایند. «بخشی از پیام تلویزیونی رهبر انقلاب درتاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۰»

رسالت گروه های جهادی، خدمت بی منت به هموطنان عزیزمان در سراسر جغرافیای ایران اسلامیست و آحاد جهادگران کشورمان درکنارفعالیت های سالیانه خودافتخار خادمی مردم عزیز را طی یک و نیم سال اخیر در مقابله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته اند. حضور جهادگران در طرح شهید سلیمانی در تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی با پایش افراد از درب منازل و شناسایی بیماران ناقل کرونا و کمک به درمان این عزیزان، همیاری و خدمت جهادگران در خط مقدم مبارزه با کرونا دوشادوش کادر درمان خدوم و ایثارگر در بیمارستان های سطح کشور در قالب طرح "همیار بیمار"؛  فعالیت جهادی و جهادگران خواهر و برادر در تغسیل و تدفین اموات کرونایی، تنها گوشه ای از زحمات شبانه روزی جهادگران عزیز را نشان میدهد.

هم اکنون نیز گروه های جهادی در جای جای کشور پهناور ایران زمین مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی و خانواده های ایشان در عرصه های مختلف مانند اهدای بسته های معیشتی، تهیه ملزومات بیماران و سالمندان، کمک به کادر زحمت کش درمانی و کمک های مالی و معنوی به اصناف آسیب دیده از کرونا و... می باشند.

اینک با صدور فرمان مجدد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر شدت بخشیدن به این امور و ریشه کنی سریعتر این ویروس منحوس از سطح جامعه؛ مجمع جهادگران کشور به نمایندگی از ۴۲۰۰۰ گروه جهادی در سطح کشور، اعلام می دارد؛ در ادامه روند امورات گذشته؛ آمادگی کامل دارند در هماهنگی کامل با مجموعه های پزشکی درمانی وستادکرونا جهت مقابله باویروس توسعه یافته کرونا.

امید است ان شاءالله؛ با اتفاق نظر، همدلی، هماهنگی، هم افزایی و البته اقدام عملی و میدانی همه مسئولین دولتی،گروههای جهادی، نهادهای حمایتی، تشکل های مردمی، وخیرین بتوانیم مشکلات و آلام خانواده های درگیر با بیماری و آسیب دیدگان ناشی از کرونا مرتفع و درآینده نزدیک شاهدخشکاندن ریشه این ویروس منحوس باشیم.

و السّلام علی مَن یَخدِمُ الحقَّ لذاتِ الحق

مجمع جهادگران کشور

۲۳ مرداد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروهای مسلح بسیج رهبر انقلاب ایران ویروس درمان بیمارستان شبانه روزی زمین خدمت رسانی خانواده رهبر معظم انقلاب مشکلات گروه جهادی حماسه آفرینی کرونا مبارزه با کرونا جهادگران کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم