Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی ظهر امروز در آیین اعزام طلاب جهادگر بسیجی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک جهت کمک به کادر درمان اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و با توجه به شیوع شدید بیماری کرونا در پیک پنجم بسیج طلاب با اعلام آمادگی برای کمک به بیمارستان ها و کادر درمان در کنار مردم و با همه توان آماده نقش آفرینی در ابعاد مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که بسیج طلاب به همت طلاب جهادگر و بسیجی در حال انجام است نقش آفرینی در قالب همیاران بیماران کرونایی است که در مرحله اول طلاب بسیجی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اعزام شدند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در طی یک فراخوان گسترده به طلاب بسیجی خواهر و برادر برای نقش آفرینی در این اقدام خداپسندانه جهادگران زیادی اعلام آمادگی کردند و امروز در مرحله اول بیش از ۲۰ نفر از طلاب بسیجی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک اعزام شدند و در قالب سه شیفت کاری خدمات ارائه می دهند.

رجبی گفت: گروه های جهادی بسیج طلاب با آموزش های تخصصی که در گذشته دیدند و تجربیات ارزشمندی که در پیک های گذشته کسب کردند امروز آماده نقش آفرینی در بیمارستان ها هستند و امروز اولین مرحله اعزام بیمارستان امیرالمومنین(ع) بود که طلاب بسیجی در آن مرکز مستقر شدند، در صورتی که سایر شهرستان ها نیاز به کمک داشته باشند گروه های جهادی بسیج طلاب این آمادگی را دارند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: همچنین در راستای تغسیل ، تدفین و انجام امورات شرعی فوت شدگان کرونایی بیش از ۶۵ نفر از طلاب بسیجی خواهر و برادر در سطح استان سازماندهی شده اند و با تاسی از فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی خدمت رسانی می کنند.  

به گفته وی قرارگاه های محله محور در قالب طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در کلیه محله ها و مناطق استان با محوریت ائمه جماعت و مساجد تشکیل شدند و برای اقدامات حمایتی نقش آفرینی می کنند که با محوریت ائمه جماعت و بسیجیان در کنار تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه سایر اقدامات حمایتی همچون نیازمندی های بیماران قرنطینه در منزل را تامین می کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: این اقدام به منظور قطع زنجیره بیماری و جلوگیری از ترددهای غیرضروری بیماران انجام می شود و هرچقدر که بتوانیم از ترددهای غیرضروری جلوگیری کنیم در راستای مدیریت بیماری گام برمی داریم و انتظاری که از مردم عزیز وجود دارد این است از ترددهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند تا زنجیره شیوع سریعتر قطع شود.

رجبی افزود: بیش از ۳۴ گروه جهادی بسیج طلاب در قالب طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی سازماندهی شده اند که آمادگی برای خدمت به بیماران کرونایی و نقش آفرینی در راستای مدیریت بیماری کرونا و کاهش آسیب های آن و واکسیناسیون را دارند.

وی ادامه داد:‌یکی دیگر از اقدامات مهم ‌بسیج طلاب رسیدگی به خانواده هایی است که عزیزان خود را در بیماری کرونا از دست دادند و طلاب جهادگر در این زمینه با تقویت روحیه مشاوره های تخصصی نقش آفرینی می کنند و اگر نیاز به حمایت هایی چون کمک مومنانه و سایر حمایت ها داشته باشند در سریعترین فرصت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید طلاب استان مرکزی سلامت بیمارستان امیرالمومنین ع جهادی بسیج طلاب نقش آفرینی استان مرکزی طلاب بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی