Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:49:50 GMT

شرکت در مراسمات ترحیم بیش از 10 نفر در دشتی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۲۹۵۵

شرکت در مراسمات ترحیم بیش از 10 نفر در دشتی ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سرهنگ جهانبخش صیادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه نظارت و کنترل واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی در شهر خورموج به اجرا گذاشته شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی افزود: در این طرح ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد ضمن اینکه متصدیان چهار واحد صنفی دیگر نیز بدلیل تخلفات بهداشتی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده الزامی می‌باشد و ورود بدون ماسک به ادارات دولتی ممنوع بوده و همچنین شرکت در مراسمات و ترحیم بیش از ۱۰ نفر و تجمعاتی که باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود ممنوع است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا در این ایام، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی شهرستان دشتی پلیس شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز