Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر در البرز از پوشش بیمه‌ای بیش از 2 هزار شهروند البرزی در سال 1399 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز ، هادی بشیری اقدامات خود را در بخش اول بهره‌گیری از ساختار و زیرساخت های موجود در استان که از سال 96 تا به 99 وجود داشت و در بخش دوم توجه به ذی نفعان نام برده و درخصوص اقدامات خود به منظور جذب بیمه شدگان در سال گذشته گفت : در جلساتی که با روستاییان داشتیم پیامک هایی با هدف شناساندن مزایای صندوق به انها ارسال کردیم، استفاده از فضای مجازی و تولید محتوا درخصوص خدمات صندوق و همچنین طرح هر کارگزاری یک روابط عمومی را در استان تدوین کردیم و توانست تاثیر بسیار مثبت خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین ادامه داد : تعیین سهمیه تکلیفی برای کارگزاری ها، ارزیابی عملکرد کارگزاران با بررسی های سه ماهه، اعلام انحرافات آن ها و تقدیر از برترین‌ها از دیگر اقدامات این سازمان در استان است و باتوجه به محدودیت هایی که در سال 99 وجود داشت نمی‌توانستیم بر جلسات حضوری تمرکز کنیم، اما با همدلی بسیار خوبی که بین کارگزاران ایجاد شد توانستیم سهمیه تکلیفی را محقق و عملکرد بهتری را داشته باشیم و آنچنان که در سال 99 نسبت به سال 98 رشد 65 درصدی را نسبت به جذب بیمه شده داشتیم که به نوع خود عملکرد موفقی بود.
مدیر صندوق در البرز با اشاره به سهمیه ابلاغی هزار و 750 نفری استان البرز در سال 1399، گفت: ما در این سال توانستیم بیش از دو هزار نفر جذب کنیم و رشد 18 درصدی را در میزان بیمه شدگان جدید علاوه بر سهمیه تکلیفی ابلاغ شده تجربه کردیم.
بشیری درخصوص برنامه‌ها و سهمیه تکلیفی سال 1400 نیز گفت: 2 هزار و 800 سهمیه تکلیفی در سال جاری داریم و بنا داریم در سال جدید در کنار جذب و تمدید بیمه شده، جذب بیمه شدگان غیرفعال را نیز داشته باشیم، از طرف دیگر ارزیابی عملکرد کارگزاران را نیز داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی و اطلاع رسانی کنیم.
این درکنار برنامه‌های سال قبل ازجمله ایجاد تعامل موثر و دوطرفه، ارسال اخبار و اطلاعات صندوق بیمه، ارسال پیامک و تماس با آنها خواهد بود.
25 اَمرداد 1400 13:27
اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز |
کد خبر : 243,553
اجتماعی
کلیدواژه ها: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر البرز,بیمه اجتماعی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه اجتماعی سهمیه تکلیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد