Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه و جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های پیشنهادی خود را به اعضا ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ آقای عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت عنوان کرد ما به دنبال توسعه و گسترش بیمارستان‌های بین‌المللی برای جذب توریست در حوزه درمان هستیم و توجه به طب سنتی نیز جز دستور کارها و برنامه‌های ما خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آقای ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت که ما در برنامه ما نگاه واحد به سه بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و برای هر یک معاونتی تعیین کرده و با قوت و قدرت کار را در هر سه حوزه پیش می‌بریم.

نوروزی خاطرنشان کرد: آقای ضرغامی همچنین افزود توسعه و گسترش گردشگری چه در حوزه داخلی و چه در بعد خارجی جزو برنامه‌های ما و مورد توجه ما خواهد بود. 

وی افزود: آقای ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد تأمین نهاده‌ها دامی و عرضه این نهاده‌ها به دامداران جزو برنامه‌های ماست و دامداری‌های کشور چه سنتی و چه صنعتی را رونق خواهیم داد. 

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد توجه به امورات اقتصادی به طور خاص مدنظر و جزو برنامه‌های ماست و بخش اقتصادی را در سفارتخانه‌هایمان در کشورهای مختلف را تقویت خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس برنامه های ما وزیر پیشنهادی کمیسیون قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • درمان رایگان هدیه به کودکان