Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@04:42:26 GMT

عکس جنجالی کاخ سفید از جلسه امنیتی بایدن

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۳۳۱۵

عکس جنجالی کاخ سفید از جلسه امنیتی بایدن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از یورونیوز، حساب رسمی کاخ سفید در توئیتر روز یکشنبه همزمان با سقوط کابل، پایتخت افغانستان به دست گروه طالبان این عکس را منتشر کرد. در صفحه مقابل جو بایدن در این عکس هشت تصویر از مسئولان نهادهای مختلفی که در این جلسه حضور داشتند دیده می شود. کامالا هریس، معاون رییس جمهوری در مرکز این صفحه دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که در قسمت پائین این صفحه دو مسئول اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) از طریق تماس مجازی در جلسه شرکت کرده اند. کنار آنها نیز تصویر فردی که زلمی خلیل زاد، نماینده آمریکا در امور افغانستان به نظر می رسد از «دفتر دوحه» دیده می شود.
شماری از جمهوریخواهان و کارشناسان امنیتی ضمن انتقاد از انتشار این عکس، نمایش چهره مسئولان سیا و افشای وجود «دفتر دوحه» را اشتباه دانسته اند.
ریچارد گرینل، سفیر آمریکا در آلمان در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود از انتشار این عکس ابراز حیرت کرد.

کایل اورتون از کارشناسان امنیتی نیز از افشای هویت ماموران سیا در عکس منتشرشده از سوی کاخ سفید انتقاد کرد.

یکی از نکات سوال برانگیز در این عکس نمایش ساعت به وقت تهران روبروی رییس جمهوری ایالات متحده است. ساعت شش شهر دنیا از جمله مسکو، پکن، لندن و تهران در دیوار روبروی جو بایدن دیده می شود. ساعت تهران هنگام ثبت این عکس ۱۹:۵۹ را نمایش می داد.
رییس جمهوری آمریکا قرار است طی روزهای آینده درباره تحولات افغانستان سخنرانی کند. جو بایدن روزهای اخیر را که با سقوط کابل به دست گروه طالبان همزمان بود در استراحتگاه «کمپ دیوید» سپری کرد.

پربیننده ترین حضور طالبان در کنسولگری ایران در مزارشریف + فیلم جنگ در افغانستان تمام شد / خواستار روابط بین المللی مسالمت آمیز هستیم طالبان وارد کابل شدند / بازارها و مراکز تجاری بسته شد صف طولانی مردم کابل مقابل بانک ها + فیلم نخستین پیام اشرف غنی پس از فرار از افغانستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید دیده می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت