Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بارشی از استان گزارش نشده است، افزود: پیش بینی ها بیانگر این است که عصر روز دوشنبه افزایش ابر در نقاط شمالی استان رخ می دهد و رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: لازم است شهروندان همچنان به توصیه های هواشناسی در عدم تردد در مسیر رودخانه ها و کوهپایه ها توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان خوی بیشترین سرعت وزش باد را با ۵۰ کیلومتر برساعت داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای ارومیه در ۲۴ ساعت کذشته بین مثبت ۳۱ و ۱۵ درجه سانتی گراد در نوسان بود، افزود: پلدشت گرم ترین شهر استان با مثبت ۳۵ درجه سانتی گراد و تکاب و چالدران خنک ترین شهرهای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته با دمای مثبت ۱۴ درجه سانتی گراد بودند.

به گزارش ایرنا بارش های رگباری در مرداد ماه جاری موجب بارش باران و تگرگ و جاری شدن سیل در برخی مناطق و زمین های کشاورزی استان شده است که ارومیه و خوی بیشتری میزان خسارت ها را داشتند.

این استان سالانه دارای ۴۰۰ میلیمتر بارش است و بیشترین بارش های آن در بهار و زمستان رخ می دهد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی چالدران ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی چالدران تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی چالدران ارومیه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حال عمومی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان که به تبریز منتقل شده‌اند، مساعد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، اصغر جعفری روحی صبح امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران تعداد مصدومان این حادثه را ۱۴ نفر اعلام و اظهار کرد: تمام این افراد بامداد امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ از طریق مرز نوردوز میان ایران و ارمنستان و از طریق چندین دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس وارد آذربایجان شرقی شدند و بلافاصله به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال پیدا کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان این حادثه رانندگی از بیمارستان مرخص شده است، افزود: ۱۳ نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند که بیشتر آن‌ها دچار ضرب‌دیدگی و مصدومیت از ناحیه سر، پا و دست هستند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: چهار نفر از مصدومان را زنان و سایرین را مردان در سنین مختلف تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایمنا، اتوبوس ایرانی شامگاه _شنبه نهم اردیبهشت_ در نزدیکی روستای خوتانان در استان سیونیک ارمنستان از جاده خارج و واژگون شد. بر اثر این حادثه پنج نفر جان باختند.

کد خبر 749029

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت