Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر اوفا روسیه آغاز شد که سید حسن عبادی، عرفان الهی، محمد نخودی و علیرضا عبداللهی در اوزان ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بر همین اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی قلی زادگان در دور نخست با امتیاز عالی ۱۵ بر ۲ ریچارد فیگوروا از آمریکا را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم  و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مانول خنژرتسیان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف شامیل ممدوف از روسیه می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۷ از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت وی  در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله استانیسلاو نواک از مولداوی است.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه ۶ بر ۳ دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفور و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف نخودی در این مرحله بالیان گوراو از هند است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا عبدالهی در دور نخست با امتیاز عالی ۱۵ بر ۴ مقابل چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان به برتری دست یافت؛ و‌ی در دوم با نتیجه ۹ بر ۷ از سد سوسلان ژاگایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف پولات پولاتجی از کشور ترکیه می‌رود.

مسابقات نیمه نهایی عصر امروز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

انجام تست کرونا از فرنگی کاران دعوت شده به اردوی تیم ملی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی مرحله یک چهارم نهایی پیش رو برداشت مرحله نیمه نهایی دور نخست دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

به نقل از ایرنا شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس‌ رفسنجان

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

برنده دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و در مقابل برنده دیدارهای تراکتور تبریز و مس‌ رفسنجان مقابل چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901039

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا