Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تعطیلی تمامی پارک‌ها و تفرج گاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی جمالی‌نژاد با بیان خبر فوق افزود: این ممنوعیت در اجرای مصوبات نوزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده و موضوع برای اجرایی شدن توسط شهرداری‌ها به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، اماکن شلوغ و پرتردد و فضاهای عمومی از راه‌های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا است، ابراز امیدواری نمود که عموم هموطنان با درک شرایط کنونی، حمایت و همراهی مناسبی با این مصوبه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی پارک ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است