Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: با رعایت ۴۸ درصدی پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توان پیک‌ پنجم کرونا را کنترل و مدیریت کرد؛ بنابراین با ادامه این روند شاهد فاجعه‌ بزرگی در استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مشکل واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال همچنان در استان زنجان حل نشده است، اظهار کرد: از ۳۶ منطقه شهرستان زنجان در ۱۶ منطقه در خصوص واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال با مشکل مواجه هستیم که باید مشکلات موجود هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با استقبال نکردن مردم روستای سیرجان از واکسیناسیون کرونا، افزود: به دلیل شایعاتی که در این روستا پخش شده، روستاییان حاضر به تزریق واکسن کرونا نیستند که باید توسط مسئولان ذی‌ربط در خصوص واکسیناسیون توجیهات لازم برای آنان انجام شود، زیرا گروه‌های سنی پرخطر با تزریق نکردن واکسن کرونا از این طریق به خود آسیب می‌رسانند.

این مسئول با بیان اینکه پیک‌ پنجم بیماری کرونا حدود ۴۵ روز به طول می‌انجامد،؛ بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود، تصریح کرد: امسال باید از کارگران بومی استفاده شود و فرماندار شهرستان ابهر باید در این زمینه کنترل‌های لازم را داشته باشد.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم ایجاد طرح امنیتی برای ایام محرم به خصوص روز عاشورا و تاسوعا در هفته جاری، گفت: برگزار نشدن مراسم یوم‌الزینب و یوم‌العباس باید در شورای تامین استان و شهرستان‌ها مصوب شود.

حقیقی با بیان اینکه نمی‌توان با رعایت ۴۸ درصدی پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا را در استان زنجان مدیریت کرد، اظهار کرد: با ادامه روند رعایت پایین پروتکل‌های بهداشتی باید زنجانی‌ها منتظر فاجعه و اتفاقات تلخی باشند زیرا بیمارستان‌ها نیز ظرفیت محدودی دارند.

وی با بیان اینکه مردم نباید در تعطیلات رفتارهای پرخطری مانند مسافرت، شرکت در مراسم و تجمعات، تجمع در بوستان‌ها و پارک‌ها و غیره را داشته باشند، افزود: مردم باید خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی حافظ و نگهبان سلامتی خود باشند.

این مسئول در رابطه با بازگشایی دانشگاه‌های استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید جلساتی با حضور همه روسای دانشگاه‌های استان برگزار شود تا با انجام اقدامات مورد نیاز به زودی شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا واکسیناسیون استان زنجان مشکلات فرماندار شهرستان محرم عاشورا تعطیلات استاندار زنجان مقابله با کرونا ستاد استانی پیشگیری ر پروتکل های بهداشتی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر