Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:45:12 GMT

فرماندار رشت: روند بازرسی از اصناف تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۴۰۷۶

فرماندار رشت: روند بازرسی از اصناف تشدید می‌شود

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با اشاره به رصد اصناف در محدودیت‌های جدید کرونایی گفت: روند بازرسی‌ها با توجه به محدودیت‌های جدید و وضعیت نامساعد کرونایی تشدید می‌شود.

علی فتح‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع گسترده موج پنجم کرونا، اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی از شب گذشته بازرسان ستاد کرونای شهرستان رشت از اصناف بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت افزود: شامگاه گذشته از رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری مرکز استان بازدید به عمل آمد که تعدادی پلمب و تعدادی نیز تذکر کتبی دریافت کردند. با توجه به اینکه رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری می‌توانند در صورت ازدحام محل انتشار ویروس کرونا باشند لذا باید در این ایام خدمات خود را  به صورت بیرون‌بر ارائه دهند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رشت ادامه داد: تیم بازرسی متشکل از بازرسان فرمانداری، شبکه بهداشت، اماکن و نماینده دادستانی، اصناف و نیروی انتظامی شهرستان رشت بر نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی در مرکز استان نظارت می‌کنند که روند بازرسی‌ها با توجه به محدودیت‌های جدید و وضعیت نامساعد کرونایی تشدید می‌شود.

فتح‌اللهی بیان کرد: از صبح امروز مجدد بازرسی‌ها از اصناف در سطح شهرستان ادامه دارد که گزارش‌ها به فرمانداری ارسال و همزمان با متخلفین هم برخورد قانونی می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری اصناف در کنترل شیوع کرونا، تصریح کرد: همه باید برای ریشه‌کنی این بیماری با ستاد مقابله با کرونا همکاری کرده و محدودیت‌ها را اجرا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا فرماندار رشت شهرستان رشت محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود