Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک پاسارگاد با ارائه کلیه خدمات بانکداری الکترونیک در هر زمان آمادگی خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز را دارد.

 

به گزارش پول نیوز، با عنایت به مصوبۀ ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص اعمال محدودیت‌های ترددی و تعطیلی کامل بانک‌ها، ادارات و بسیاری از مشاغل طی روزهای دوشنبه 25، سه‌شنبه 26 و شنبه 30 اَمرداد 1400 ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیۀ هم‌میهنان عزیز و دعوت از ایشان برای ماندن در منازل خود و به حداقل رساندن ترددهای غیرضروری شهری، به اطلاع مشتریان گرامی بانک پاسارگاد می‌رساند که کلیۀ سامانه‌های الکترونیک این بانک از جمله: سامانۀ بانکداری مجازی، همراه‌بانک (موبایل‌بانک)، #720*، سامانه کیف پول همراه بانک پاسارگاد (پی‌پاد) و شبکۀ مالی اجتماعی هوشمند ویپاد طی این روزها آمادۀ خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز بوده و خودپردازهای این بانک نیز ضمن آمادگی سرویس‌دهی کامل در طول این مدت، با حداکثر ظرفیت پول‌گذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشتریان گرامی بانک می‌توانند برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های همراه‌ بانک پاسارگاد و آموزش کامل خدمات آن به صفحۀ مخصوص این سامانه در وب‌سایت بانک به نشانی : www.bpi.ir/elearning/topic/mobile-bank مراجعه نمایند تا با بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های این سامانه، نیازهای بانکی خود را در طول این مدت مرتفع سازند.

لازم به توضیح است طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیۀ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سامانۀ «چکاوک» (نقل و انتقال چک) و سامانۀ حواله‌های بین‌بانکی «ساتنا» طی این ایام غیرفعال هستند و بانک‌ها از ارائۀ خدمات حضوری به‌صورت شعبه‌های کشیک نیز منع شده‌اند. عملکرد سامانۀ حواله‌های بین‌بانکی «پایا» در روزهای مورداشاره مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخۀ واحد (در ساعت ۱۲:۴۵) خواهد بود. همچنین تمدید ضمانت‌نامه‌های ریالی با تاریخ سررسید در روزهای تعطیل پیش رو، در روز ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ از طریق سامانۀ «سپام» ریالی، امکان‌پذیر است.

شایان ذکر است که مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شمارۀ 82890 و بخش ارتباط با مشتریان وب‌سایت بانک به نشانی www.bpi.ir/crm طی این ایام آمادۀ پاسخگویی به سؤالات بانکی مشتریان ارجمند خواهند بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک پاسارگاد خدمات بانکی بانکداری الکترونیک بانکداری مجازی کرونا بانک پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا