Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@15:22:27 GMT

کارخانه شهاب سنگ صادق احیا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۴۳۰۶

کارخانه شهاب سنگ صادق احیا شد

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک ترکی، رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه شهاب سنگ صادق تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران خبر داد و ‌اظهار کرد: این شرکت به موجب دادنامه‌ای از دادگاه عمومی حقوقی شهرستان قم ورشکسته اعلام شد که در اجرای ماده ۸ قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی رونوشت آن جهت امر تصفیه به این اداره ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت که در شهرک صنعتی محمودآباد در قم قرار دارد، از سال ۱۳۹۴ بطور کامل تعطیل بود.

 

وی اظهار کرد: با تلاش‌های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و تشکیل جلسات متعدد و مستمر با مالک و دستگاه‌های خدمات رسان اعم از آب، برق، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، شهرک‌های صنعتی و... ضمن جلوگیری از فروش تجهیزات و ماشین آلات کارخانه، این کارخانه احیاء شد و در حال حاضر با ظرفیت حدود ۴۰ نفر نیروی کار در حال فعالیت است.

 

ترکی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از چرخه تولید تصریح کرد: در شرایط فعلی دستگاه قضایی نیز در جهت حمایت از تولید قدم در میدان نهاده و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه حمایت از تولید اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره امور منابع آب خواف گفت: با تخریب یک استخر خاکی غیرمجاز در شهر سده از توابع بخش سلامی این شهرستان پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی رفع تصرف شد.   مهدی سالاری افزود: یک باب استخر خاکی غیر مجاز در مسیل شهر سده خواف توسط گروه گشت و بازرسی اداره امور منابع آب شناسایی شد و با دستور مراجع قضایی و در معیت ضابط قضایی استخر یادشده تخریب و حدود پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی این منطقه رفع تصرف و بازگشایی شد.   رییس اداره امور منابع آب خواف از کشاورزان خواست که قبل از هر گونه احداث استخر مجوز آن را از جهاد کشاورزی و امور منابع آب بگیرند.   سالاری افزود: ۶ هکتار از زمینهای ملی اطراف رودخانه های این شهرستان طی سال گذشته بازگشایی و بستر رودخانه ها رفع تصرف شد   وی لایروبی ۱۰ کیلومتر از رودخانه های شهرستان خواف را از دیگر اقدامات اداره امور منابع آب خواف در سال گذشته ذکر کرد.   از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه