Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:18:07 GMT

آغاز مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان آستارا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۴۳۲۳

آغاز مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان آستارا

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرآستارا از آغاز مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان این شهر علیه بیماری کووید_۱۹ خبر داد.

غلامرضا مصاحب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا، حدود ۴۰۰ دستگاه تاکسی شهری، یک هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۲ دستگاه تاکسی بی‌سیم، حدود ۱۶۸ دستگاه تاکسی خطوط زیر ۳۰ کیلومتر و ۶۰۰ دستگاه خودروی حمل و نقل بار درون شهری فعال است که تعدادی از رانندگان تاکسی این سازمان به دلیل سن بالا قبلاً علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا حدود چهار ماه پیش اسامی حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر از رانندگان تاکسی آستارا را به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال کرده بود که مرحله نخست واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی با اولویت تاکسی‌های شهری از امروز دوشنبه ۲۵ مردادماه در دانشگاه آزاد اسلامی آستارا در دو شیفت کاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ به نوبت انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی شهری در این مرحله با تزریق واکسن کوبرکت و آسترازنکا علیه بیماری کووید _۱۹ واکسینه می‌شوند.

وی از همه تاکسیرانان آستارا درخواست کرد، تا با همراه داشتن دفترچه یا کارت فعالیت خود در زمان تعیین شده با مراجعه به دانشگاه آزاد این شهر، واکسن کرونا را تزریق کنند.

مصاحب یادآور شد: دوز دوم واکسن کوبرکت ۲۸ روز دیگر و آسترازنکا سه ماه دیگر به رانندگان تاکسی تزریق خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 514977

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا حمل و نقل عمومي واکسیناسیون رانندگان تاکسی گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل و نقل شهرداری رانندگان تاکسی دستگاه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

او افزود: این وسایل نقلیه در صورت تهیه بیمه‌نامه و مراجعه به پلیس ۱۰+ و ثبت اطلاعات بیمه‌نامه در سامانه‌های مربوطه مجددا امکان استفاده از سهمیه کارت سوخت خود را خواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود