Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:02:28 GMT

واکسیناسیون مادران باردار در شهرستان گناوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۴۴۲۷

واکسیناسیون مادران باردار در شهرستان گناوه آغاز شد

عصمت حیدری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: واکسیناسیون به معنای ایجاد ایمنی قطعی نیست و تداوم اقدامات پیشگیری از ابتلاء به کووید، برای مادر باردار و اعضای خانواده الزامی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: بنا به توصیه سازمان جهانی بهداشت و با توجه به خطرات تهدید کننده سلامت، واکسیناسیون مادران باردار با واکسن سینوفارم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بیان داشت: واکسیناسیون مادران باردار بعد از ۱۲ هفته بارداری و با توجه به اولویت‌های در نظر گرفته شده از سوی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: مادران باردار می‌توانند جهت اخذ راهنمایی‌های لازم با مراکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود تماس بگیرند.

کد خبر 5282748

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ویروس کرونا واکسن کرونا زنان باردار ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری بوشهر هیئت مذهبی عکس استانها محدودیت های کرونایی گرگان مادران باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک

جعفر زارع اینانلو رئیس اداره گاز شهرستان آبیک گفت: با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری که سال گذشته در شهرستان آبیک صورت گرفت، ۱۰۳۴ مورد اشتراک جدید نیز پذیرش شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات شبکه و تعمیرات ابزار دقیق به‌صورت عملی در این شهرستان، گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۷۲۱ مورد اتصال مفصلی و ۹۴۳ مورد کوپلینگ نصب شده است.

زارع اینانلو با بیان اینکه سال گذشته از شیرآلات و اتصالات ۱۲۵ ایستگاه تقلیل فشار رفع نشتی شده است، ادامه داد: سال گذشته ۵۵ مورد از شیر‌های مفقود و مدفون شده، نمایان‌سازی و تعداد ۶۳ مورد علمک ناایمن نیز از سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

وی گفت: همچنین ۲۵۹ مورد علمک پلی‌اتیلن و فولادی نیز در سطح شهرستان نصب شد.

رئیس اداره گاز شهرستان آبیک بیان کرد: آبیک حدود ۱۳۰۰ کیلومتر مساحت، ۲ بخش، ۵ دهستان، ۵۶ دهیاری فعال و ۱۲۶ آبادی دارد و هم و غم ما ارائه خدمات شایسته به همه این نقاط است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴