Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام حمید سجادی در میان نامزدهایی که گفته می شود موفق به گرفتن رای اعتماد از مجلس نخواهند شد، قرار دارد

به گزارش طرفداری، چهارشنبه هفته گذشته دولت جدید اسامی 19 نامزد تصدی وزارتخانه ها را در قالب لیست کابینه ابراهیم رییسی به مجلس ارائه کرد و از ابتدای این هفته وزاری پیشنهادی دولت با حضور در مجلس و شرکت در جلسه های کمیسیون های تخصصی، تلاش کردند برنامه های خود را برای نمایندگان تشریح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 19 گزینه وزارتخانه ها به اتفاق ابراهیم رییسی و همراهانش در دولت جدید هفته آینده به مجلس می روند تا رای اعتماد بگیرند. در فاصله کمتر از شش روز تا آغاز جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی برخی رسانه های سیاسی از احتمال رد 9 وزیر از 19 وزیر کابینه دولت جدید خبر می دهند. صد البته بعید است این تعداد از وزرا موفق به اخذ رای اعتماد نشوند. پیش بینی صاحب نظران عرصه سیاست این است که حداکثر سه الی چهار وزیر موفق به گرفتن رای اعتماد نمی شوند و ابراهیم رییسی باید این وزارتخانه ها را در آغاز کار دولت با سرپرست اداره کند.

با این همه پایگاه خبری انتخاب مدعی است 9 وزیر لب مرز رای اعتماد قرار دارند. این پایگاه خبری می نویسد:

شنیده ها از مجلس حکایت از این دارد که ۹ وزیر لب مرز رای اعتماد قرار دارند و ممکن است نتوانند به صندلی وزارت برسند. وزرای آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، صمت، رفاه، نیرو، نفت، بهداشت و ورزش هنوز نتوانسته اند نظر مثبت نمایندگان را جلب کنند.

نام حمید سجادی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان در این لیست 9 نفره به چشم می خورد. نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش نگاه مثبتی به حمید سجادی ندارند. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با رضا جباری: علی کریمی می توانست جزو سه بازیکن برتر دنیا باشد؛ معیارم مدال بود نام هادی ساعی را می نوشتم صحبت‌ های عجیب آلکنو درباره بازی والیبال ایران و لهستان پشت پرده سانسور حرف های نمایندگان مجلس علیه گزینه ورزش! فریاد "مسی، مسی" هواداران بارسلونا در دقیقه 10 مسابقه در ورزشگاه نیوکمپ / فیلم مسوت اوزیل بعد از 18 ماه موفق به گلزنی شد؛ اولین گل با پیراهن فنرباحچه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید سجادی رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد

 
به گزارش  تابناک به نقل از موج ، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!