Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بیمه رازی در اطلاعیه ای با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات اعلام کرد خدمت رسانی شبانه روزی بیمه رازی به بیمه گزاران در ایام تعطیلات ادامه دارد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد؛

*قابل توجه بیمه گذاران، بیمه شدگان و زیاندیدگان محترم شرکت بیمه رازی*

با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ الی شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ به استحضار می‌رساند مرکز تماس شبانه روزی این شرکت با شماره ۸۲۸۷-۰۲۱ آماده پاسخگویی و ارایه خدمات ۲۴ ساعته به کلیه بیمه گذاران،زیان دیدگان و بیمه شدگان درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است در استان تهران، در ایام مذکور شعب به شرح زیر به صورت کشیک خدمات دهی خواهند داشت.

*شعبه بیهقی:*
آدرس: تهران، میدان آرژانتین، پارکینگ بیهقی، ضلع شمال غربی
شماره تماس: ۸۶۷۵۷۶۱۱ (۰۲۱) داخلی ۵۷۲

*شعبه کاشانی*
آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، پلاک ۵۱۰
شماره تماس: ۴۴۱۴۶۵۷۵ (۰۲۱) داخلی ۱۰۱

برای سایر استان‌ها نیز تلفن های شعب پاسخگو خواهند بود. لطفاً جهت اطلاع از آدرس و مشخصات شعب در سطح کشور به سایت بیمه رازی به آدرس razi24.ir مراجعه بفرمایید.

شرکت بیمه رازی بر اساس قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی مصوب ششم شهریور ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی و مجوز شماره ۵۱۹۴ مورخ ۱۳۸۲/۰۲/۲۸ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با هدف توسعه فرهنگ بیمه، ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای و گسترش فضای رقابتی در صنعت بیمه فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران، از اوایل سال ۱۳۸۲ با سرمایه ۱۴۰،۰۰۰ میلیون ریال آغاز نمود که در سال ۱۳۹۳ و پس از آخرین مرحله افزایش سرمایه، این رقم به دو هزار میلیارد ریال رسیده است. در سال۹۲ ترکیب سهامداران تغییر یافته و در حال حاضر مجموعه‌ای از اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان سهامدار شرکت بیمه رازی (سهامی عام) در حال فعالیت می‌باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه رازی شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن