Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی امور خارجه عنوان کرد بخش قابل توجهی از تجربیاتش در سیاست خارجی مربوط به زمانی است که با شهید سلیمانی کار می‌کرده و راه وی را ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای پیشنهادی بهداشت کشور، اقتصاد و امور خارجه با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های خود را به اعضا ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه، آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه عنوان کرد که به دنبال تقویت دیپلماسی فرهنگی در وزارت امور خارجه است و این موضوع به طور خاص در دستور کارش قرار خواهد داشت. 

بیشتر بخوانید: سامانه رأی اعتماد در مجلس راه‌اندازی شده است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آقای امیرعبداللهیان در پاسخ به سوالی درباره رابطه با برنامه‌اش در مورد برجام گفت «در مشورت با متخصصین به دنبال تهیه مدل و ساز و کاری برای نحوه مواجه با برجام هستیم».

منتظری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی امور خارجه عنوان کرد که بخش قابل توجهی از تجربیاتش مربوط به زمانی است که با شهید سلیمانی همکاری داشته و در حوزه سیاست خارجی راه آن شهید بزرگوار را ادامه خواهد داد.

وی افزود: آقای عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت نیز در تشریح برنامه‌های خود گفت «بحث تأمین واکسن کرونا و بهره‌مندی همگان در کمترین زمان از این واکسن جزو برنامه‌های ماست و ملاک من برای تعیین همکارانم در وزارتخانه مردمی بودن و متواضع بودن آنها است». 

بیشتر بخوانید: بررسی برنامه‌های وزرای اقتصاد، آموزش و پرورش، اطلاعات و دفاع در مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آقای وحیدی وزیر کشور نیز در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد که کادرسازی در وزارت کشور برای تقویت سرمایه‌های انسانی وزارتخانه در دستور کارش است و در انتخاب استانداران تخصص و تعهد ملاک انتخابش خواهد بود. 

منتظری خاطرنشان کرد: آقای وحیدی گفت در حوزه مسائل فرهنگی مربوط به وزارت کشور از ظرفیت کمیسیون فرهنگی استفاده خواهد کرد و توجه به مسائل معیشتی مردم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخش دیگری از برنامه‌های وی است. 

وی افزود: آقای خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی نیز در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد «انجام اصلاحات در سیستم مالیاتی، بانکی و بخش گمرک از جمله برنامه‌های من است و پیاده‌سازی سیستم بانکداری اسلامی مدنظر ما خواهد بود». 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌ آقای خاندوزی گفت که سامانه‌ای را راه‌اندازی خواهد کرد تا متخصصان و اندیشمندان اقتصادی در این زمینه نظرات خود را در رابطه با مسائل اقتصادی کشور مطرح کنند و نظرات آنها مدنظرش خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مجلس شورای اسلامی کمیسیون فرهنگی مجلس وزارت امورخارجه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، مهدی سلیمانی در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، عنوان کرد: استان اصفهان مجموعاً دارای ۱۶ حوزه انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در مرحله نخست با حضور مردم استان در انتخابات یازدهم اسفندماه، تکلیف ۱۴ حوزه انتخابیه با ۱۸ منتخب مشخص شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه نامزدهای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان حائز نصاب ۲۰ درصد کل آراء نشدند، انتخابات در این دو حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه انتخابات مرحله دوم در این دو حوزه با حضور نامزدهایی که دارای بالاترین آراء در مرحله اول شدند صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی خواهد بود. سلیمانی متذکر شد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از ساعت صفر روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه با مجموع ۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است که ۶۸ شعبه در حوزه انتخابیه سمیرم و ۱۵۳ شعبه در حوزه انتخابیه لنجان قرار دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: باتوجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات توسط صداوسیمای مرکز اصفهان صورت گرفته برنامه ۲۰ دقیقه‌ای برای معرفی کاندیداها پیش‌بینی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای تهیه شده که هر کدام از این برنامه‌ها در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اصفهان در دو مرتبه در ایام قانونی تبلیغات انتخابات پخش خواهد شد.

سلیمانی تأکید کرد: این نکته حائز اهمیت است که در این مرحله از انتخابات تنها کسانی که در مرحله نخست انتخابات در این دو حوزه شرکت کردند و کسانی که در هیچکدام از حوزه‌های انتخابیه کشور در مرحله قبلی رأی ندادند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

سلیمانی افزود: در دستگاه‌های احراز هویتی که در هر شعبه موجود است اطلاعات افراد مجاز به رأی قرار دارد و با ارائه اصل یکی از مدارک پنجگانه که عبارتند از: کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت واجدین شرایطی که سن آنان در روز برگزاری انتخابات ۱۸ سال تمام و بیشتر است امکان شرکت در انتخابات را دارند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با حضور مردم این دو حوزه انتخابیه شاهد برگزاری انتخابات پرشور همراه با سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت گسترده باشیم.

کد خبر 750145

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم