Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام عظیمی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: لیگ برتر سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم از اواخر مهر ماه با یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. برگزاری رفت و برگشتی بازی‌های لیگ به درخواست خود باشگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قبل از برنامه ریزی برای لیگ نشستی را با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار کردیم و در این نشست نمایندگان باشگاه‌ها رای به برگزاری مسابقات لیگ به صورت رفت و برگشت دادند.

او افزود: در ادامه هم بر اساس آیین نامه مسابقات، لیگ برتر مردان با ۱۴ تیم برگزار خواهد شد. ما چند مدل برگزاری مسابقات را به باشگاه‌ها ارائه دادیم که آن‌ها در خواست کردند مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شوند.

عظیمی در خصوص این که آیا ممکن است شیوه برگزاری مسابقات لیگ تغییر کند یا خیر، گفت: شرایط همه گیری ویروس کرونا را هیچ کس نمی‌تواند پیش بینی کند که در اواخر مهر ماه وضعیت به چه شکل خواهد بود. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که نتوانیم مسابقات لیگ را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم، بدون شک شیوه برگزاری مسابقات را تغییر خواهیم داد. تا به امروز طبق آخرین تصمیم گیری‌ها مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد.

او ادامه داد: هر شرایطی به وجود آید، ما سریعا نسبت به آن واکنش نشان خواهیم داد؛ چرا که نمی‌خواهیم بازیکن یا مربی آسیب ببینند و درگیر ویروس کرونا شوند. سلامتی بازیکنان و اعضای باشگاه ها در اولویت فدراسیون است.

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت قرارداد‌های لیگ برتر والیبال از ۸ شهریور ماه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال شهرام عظیمی صورت رفت و برگشت برگزار برگزاری مسابقات باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 ابوطالب شفقت افزود:تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.
شفقت افزود:امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.
دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد