Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:34:31 GMT

پیکه دلیل انتشار سلفی‌‌های عجیبش را توضیح داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۴۹۴۶

پیکه دلیل انتشار سلفی‌‌های عجیبش را توضیح داد

جرارد پیکه دلیل انتشار یکسری عکس‌های تکراری از خودش در صفحه شخصی‌اش را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، انتشار یکسری عکس‌های سلفی توسط جرارد پیکه در صفحه شخصی‌اش در یک بازی زمانی چند هفته‌ای که همگی در شرایطی مشابه و با چهره‌ای خنثی و تاحدودی ناراحت، برای بسیاری از کاربران فضای مجازی و فالوورهای این مدافع اسپانیایی سؤال برانگیز شده بود به خصوص که در کنار برخی از این تصاویر هم پیام‌هایی عجیب دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیکه گفت: در زندگی من گاهی اوقات به جایی می‌رسم که احساس می‌کنم همه چیز کسل کننده شده است. من هرگز خیلی در اینستاگرام فعال نبوده‌ام. یک روز داشتم با یکی از همکارانم صحبت می‌کردم که نمی‌گویم چه کسی بود. او به من گفت که نمی‌داند سرگرمی یعنی چه. من هم شروع به سلفی گرفتن از خودم در لحظات بی‌حوصلگی و سرخوشی کردم.

مدافع تیم فوتبال بارسلونا در ادامه این شائبه که او به خاطر درآمدهای تبلیغاتی یا شرط بندی اقدام به انتشار سلفی‌های تکراری کرده است، گفت: نه ما فقط داشتیم با هم شوخی می‌کردیم. نه خبری از تبلیغات است نه چیز دیگر.

پیکه که اخیراً با کاهش حقوق برای کمک به بارسلونا در اوضاع اقتصادی بد فعلی این باشگاه موافقت کرده است، شب گذشته (یکشنبه) به تیمش برای کسب پیروزی 4 بر 2 مقابل رئال سوسیه‌داد در هفته نخست لالیگا کمک کرد.

ماجرای عجیب سلفی‌های تکراری جرارد پیکه و واکنش جالب کاربران فضای مجازی! + عکس

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا جرارد پیکه بارسلونا جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این در حالیست که خانه بهداشت روستا از آبها نمونه گیری کرده و به مرکز بهداشت گزارش داده است.
این روستا با ۳ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت ۱۰ و نیم لیتر بر ثانیه نیاز آبی دارد در حالی که از دو چاه آب روستا حداقل ۱۵ لیتر بر ثانیه آب برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!