Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:38:37 GMT

بدرقه سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران در ورامین

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۴۹۵۸

بدرقه سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران در ورامین

ایسنا/تهران آئین بدرقه پیام خانلرخانی سرمربی ارزنده تیم ملی پاراتکواندو کشور و تنها المپیکی تاریخ ورزش شهرستان ورامین، اعزامی به رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم بدرقه اسطوره تکواندو ورامین به همت ستاد اقامه نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ، در مصلی صاحب الزمان(عج) با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محسن محمودی امام جمعه موقت به انجام رسید تا این مکان مقدس و دعای تلاوت شده، بدرقه راه مرد پرافتخار تکواندو ورامین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته که به تازگی از رقابت های توکیو به کشور بازگشته است، تجلیل به عمل آمد ؛ فرزند خطه ورامین بعد از قبول تصدی سکان هدایت کاراته کشور توانست افتخارات بی شماری را نصیب این رشته پرطرفدار کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی خاطر نشان کرد: ورزش به‌ عنوان یک امر مهم در جامعه مدنی گنجانده شده که باید با گسترش آن ضمن فراهم کردن سلامتی جسمانی ، شرایط را برای سلامتی روح نیز مهیا کرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امیدواریم شرایط آن‌گونه که خواسته ورزشکاران است مهیا شود تا بتوان با معرفی قهرمانان منطقه به کشور نام ورامین را در سطوح مختلف طنین انداز کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: از زحمات جناب آقای طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی که افتخار دیار ورامین در المپیک امسال نقش آفرینی کردند و طلای جهان در رشته کاراته را به ایران اختصاص دادند و دل ملت را شاد کردند ، تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان مراسم برای پیام خالرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران دعای خِیر کرد و گفت: امیدوارم تیم ملی پاراتکواندو که بزودی عازم مسابقات می شوند با طلای قهرمانی به جمع ما باز گردند و دل ملت را مثل رشته کاراته شاد کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران بعد از مراسم و اهدای لوح ، از درگاه درب مصلی و از زیر قرآن کریم راهی مسابقات شد و از طرف جمعی از هواداران و ورزش دوستان ورامین دسته گل ها تقدیم این ورزشکار با اخلاق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاراتکواندو امام جمعه ورامین تیم ملی پاراتکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست