Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صمد مرفاوی درباره نگرانی هواداران استقلال از وضعیت نقل‌وانتقالات تیم‌شان و سایر مسائل مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*تنها چند روز از بازی فینال جام حذفی گذشته است و نباید عجله کرد. مهم این است که استقلال سرمربی دارد و مدیریت نیز طبق لیست فرهاد مجیدی بحث مذاکرات را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقل‌وانتقالات مشکلات خاص خودش را دارد و به این راحتی‌ها نیست. صد در صد در لیست مجیدی بازیکنانی هستند که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و گرفتن رضایت‌نامه آنها کار آستانی نخواهد بود.

صمد مرفاوی گفت:

*در مورد بحث جدایی قایدی باید بگویم هر بازیکنی پیشرفت کند و خواهان زیادی داشته باشد، سعی می‌کند بهترین راه را برای خودش انتخاب کند. قایدی با استقلال قرارداد دارد و نظر کادر فنی است که آیا اجازه جدایی او را می‌دهد یا نه. مدیریت به تنهایی نمی‌تواند تصمیم گیرنده باشد.

صمد مرفاوی گفت:

*ماجرای تنش‌هایی مانند محمود فکری و فرهاد مجیدی دردی از استقلال دوا نمی‌کند. اینکه کسی صحبت کند و دیگری جواب بدهد، چه دردی از استقلال دوا می‌کند؟ مهمترین مسئله برای استقلال برنامه ریزی هدفمند برای آینده است. در گذشته هر اتفاقی افتاده، تمام شده است و از الان باید به فکر راه حلی برای آینده موفق استقلال بود. کاری نکنیم که دوباره پس از یک فصل دیگر علیه یکدیگر موضع بگیریم.

صمد مرفاوی گفت:

*استقلال جام ندیده نیست و قرار هم نیست دیگر جام نگیرد. پرویز مظلومی می‌گوید اگر بتوانم کاری انجام دهم، این کار را خواهم کرد، مجیدی هم گفته اگر ما نباشیم چه کسی قرار است به استقلال کمک کند، این حرف‌ها دلایل خوبی است که همه می‌خواهند به استقلال کمک کنند. برای منِ استقلالی فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی تیم باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پیشکسوت استقلال صمد مرفاوی لیگ برتر صمد مرفاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم

هفته پیش طالبان فقط بخشی از حقابه ایران را از رود هیرمند داد، البته احتمالا از ترس سیل. دولت رییسی آن را به پای خود نوشت و گفت با پیگیری‌ها بالاخره حقابه را دریافت کرده. البته شاید رئیس جمهور ایران هنوز نمی‌داند که ملت ایران همه حقابه‌ای که از هیرمند باید داده شود را می‌خواهند، نه بخش کوچکی از آن را. دعوای ایران و افغانستان بر سر آب هیرمند، از 150 سال پیش شروع شد. هیرمند از کوه بابا در افغانستان سرچشمه می‌گیرد. بیشتر از هزار کیلومتر را طی می‌کند و به هامون هلمند یعنی هامون ایران می‌ریزد. 40 درصد از دلتای رود هیرمند در ایران است اما بالا دست، افغان‌ها سد کجکی و بند کمالخان را زده‌اند و اگر آب پشت سد زیاد باشد، آن را به گودزره هدایت می‌کنند. این کارها باعث شده سیستانی‌ها سهم زیادی از آب رود نبرند و مردم سال‌ها درگیر خشکسالی‌ باشند. /عصرایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟