Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف ایران؛ سعید ممبینی امروز در پیامی از جامعه اصناف و بازاریان خواست همچنان با قبول مسئولیت اجتماعی در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دقت مضاعفی داشته باشند.

در پیام رئیس اتاق اصناف ایران آمده است: ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان و نیز با آرزوی قبولی توسلات و عزاداری‌ها، به استحضار می‌رساند متأسفانه خیز جدید بیماری کرونا با گونه دلتا در کشور موجب شده که در روزهای اخیراً مکرراً رکورد موارد ابتلاء بیماری در کشور شکسته شود و متأسفانه آمار مرگ‌ومیر به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش میزان بستری‌ها و اشغال بیش از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی موجب دشواری خدمات به بیماران توسط کادر درمانی شده است.

شرایط مذکور سبب شده دولت محدودیت‌های جدیدی برای رفت‌وآمدها و فعالیت ادارات و کسب‌وکارها در روزهای آتی لحاظ کند. قابل درک است که استمرار این محدودیت‌ها برای اصناف و بازاریان کشور که از ابتدای شیوع ویروس کرونا متحمل خسارات بی‌شمار شده‌اند باعث خستگی و دل‌زدگی شده است، اما قطعاً اگر سنگر مقابله با ویروس را ترک کنیم، مدافعان سلامت به تنهایی قادر به محافظت از جان خیل عظیم آسیب دیدگان از حملات ویروس نخواهند بود.

از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان عزیز تقاضا داریم همچنان با قبول مسئولیت اجتماعی در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دقت مضاعفی داشته باشند تا به مدد الهی و پیگیری مسئولان در تأمین و توزیع واکسن، شاهد از بین رفتن سریع‌تر این ویروس منحوس از سطح جامعه باشیم.

همچنین لازم است تمامی همکاران گران‌قدر ما در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های سراسر کشور و بازرسی‌های ذی‌ربط، استراتژی سخت‌گیرانه‌تری در رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال کنند و نسبت پروتکل‌های مربوط به شاغلین واحدهای صنفی و همچنین آنچه مربوط به مشتریان است تذکرات جدی‌تری صورت پذیرد.

کد خبر 5282810

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید ممبینی اتاق اصناف ایران بیماری کرونا تعطیلات کرونایی ویروس کرونا قیمت دلار واکسن کرونا تعطیلات کرونایی گمرک ایران شاخص کل بورس مرکز مدیریت راه های کشور قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی مهرداد جمال ارونقی قیمت نفت قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور برگزار شد با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف گفت: آغاز این طرح امیدهایی را در جامعه به خصوص در بین متدینین ایجاد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که نهادی با سابقه در حوزه علمیه است از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به مسائل مختلف جامعه دغدغه داشته است.

وی ادامه داد: تلاش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این بوده تا احکام اسلام در جامعه پیاده شود و موجب ایجاد تحولی در کشور و همچنین جهان شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان امروز در تمامی عرصه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند افزود: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که در برابر این توطئه ها با سربلندی ایستاده است.

وی خطاب به سردار رادان گفت: نیروی انتظامی در سالهای اخیر در عرصه های مختلف مبارزه با اشرار و حفظ امنیت کشور ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و امیدواریم در این عرصه نیز موفق باشید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش و نهادینه سازی بی حجابی در جامعه است افزود: حیازدایی نیز مرحله جدیدی از طراحی دشمنان در این عرصه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: طرح نور باید با رعایت ظرافت و مراقبت های لازم اجرا شود و تداوم آن موجب دلگرمی جامعه است.

کد خبر 6089397

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد