Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@15:02:01 GMT

احتمال غیبت جهانبخش در دیدار اروپایی فاینورد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۵۲۲۵

این احتمال وجود دارد که علیرضا جهانبخش در دیدار بعدی تیمش در پلی آف کنفرانس اروپا هم غایب باشد.

به گزارش طرفداری، علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش کشورمان بعد از چند فصل حضور در لیگ انگلیس در مسابقات این فصل با پیراهن فاینورد به میدان می رود. این بازیکن در دیدار مقابل لوزرن در دور قبل لیگ کنفرانس اروپا نمایش خوبی داشت و دو گل نیز زد اما بعد از آن به خاطر مصدومیت از زمین خارج شد و در دیدار دیروز تیمش مقابل ویلم نیز غایب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی تیمش برگردد و به همین خاطر ابهاماتی در مورد حضور این بازیکن در دیدار بعدی تیمش مقابل الفسبورگ در لیگ کنفرانس اروپا وجود دارد. آرنه اسلات سرمربی فاینورد نیز در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده است که هنوز مشخص نیست جهانبخش بتواند در دیدار تیمش مقابل الفسبورگ به میدان برود اما با این وجود امیدوار است این بازیکن بتواند به زودی به تمرینات گروهی برگردد. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با رضا جباری: علی کریمی می توانست جزو سه بازیکن برتر دنیا باشد؛ معیارم مدال بود نام هادی ساعی را می نوشتم صحبت‌ های عجیب آلکنو درباره بازی والیبال ایران و لهستان پشت پرده سانسور حرف های نمایندگان مجلس علیه گزینه ورزش! فریاد "مسی، مسی" هواداران بارسلونا در دقیقه 10 مسابقه در ورزشگاه نیوکمپ / فیلم مسوت اوزیل بعد از 18 ماه موفق به گلزنی شد؛ اولین گل با پیراهن فنرباحچه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏