Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز دوشنبه در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: مرکز تجمیعی در سالن شهید کاظمی، توسط شبکه بهداشت و با همکاری فرمانداری، سپاه، اداره ورزش و جوانان، هلال احمر و شهرداری سقز راه اندازی شده است که بر اساس آخرین آمار روند واکسیناسیون شتاب خوبی دارد.

وی اضافه کرد: تعداد پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا بمنظور افزایش سرعت روند واکسیناسیون در این شهرستان به سه مورد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس شبکه بهداشت و درمان سقز نیز در این بازدید گفت: شهرستان سقز از لحاظ واکسیناسیون کرونا نسبت به جمعیت در رتبه اول استان کردستان قرار دارد.

دکتر انور بهرامی با معذرت خواهی از شهروندان به دلیل معطل ماندن در صف دریافت واکسن افزود: غیر از مرکز تجمیعی، واکسیناسیون کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت شهری معراج، خاتم النبیا، گولان و شهید افشاری هم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون گروه های سنی، شغلی، دیابتی و اقشار مختلف، روند خوبی دارد و به زودی واکسیناسیون مادران باردار هم بر اساس پروتکل های ویژه شروع می شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مراکز واکسیناسیون پروتکلهای بهداشتی واکسیناسیون سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مراکز واکسیناسیون پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا مراکز واکسیناسیون پروتکلهای بهداشتی واکسیناسیون سقز واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل