Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان‌های نیروی دریایی ارتش کشور‌های جهان برای شرکت در ششمین دوره مسابقات غواصی عمق که توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبانی می‌شود، وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شدند.

این مسابقات از تاریخ ۳۱ مرداد لغایت ۱۱ شهریور با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از ۶ کشور جهان در شهرستان کنارک واقع در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود که کشور ایران برای سومین دوره میزبانی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در کشور روسیه موفق به کسب مقام دوم و در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب مقام اولِ مسابقات غواصی عمقِ ارتش‌های جهان شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غواصی عمق مسابقات ارتش های جهان نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی آرژانتین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم واترپلو کمتر از ۱۸ سال ایران در گروه (سه) با تیم‌های چین و کانادا همگروه شد.

 

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی