Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@15:17:25 GMT

لغو اجرای طرح ترافیک از فردا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۵۶۰۷

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از لغو طرح ترافیک در روزهای ۲۵ لغایت ۳۰ مردادماه خبر داد. ناطقان: سردار "محمد حسین حمیدی" بیان داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی ها در پایتخت، در روزهای ۲۵لغایت ۳۰مردادماه، طرح ترافیک در این ایام در شهر تهران  اجرا نمی شود و  لغو شده است.

وی افزود: این تصمیم با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعاوعاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت های ترافیکی شهر تهران در این روزها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور تهران بیان داشت: مقرر شد سه روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه که  شامل روزهای دوشنبه، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۵، ۲۶و۳۰مرداد است نیز محدودیت‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس پایین آوردن و کاهش حجم مسافرین در خودروهای و وسایل حمل و نقل عمومی  شهر تهران گرفته شده است. وی از شهروندان خواست با توجه به لغو طرح ترافیک در شرایط بحرانی کرونا از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند. منبع: ایلنا برچسب ها: لغو اجرا ، طرح ترافیک ، شهر تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لغو اجرا طرح ترافیک شهر تهران طرح ترافیک شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟