Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته اول لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۱/۲۲، تیم منچستریونایتد موفق شد ۵-۱ لیدز یونایتد را شکست دهد. پل پوگبا و برونو فرناندز ستاره ای بی چون و چرای این مسابقه بودند. پوگبا که ۴ پاس گل در این مسابقه ثبت کرد، یکی از امیدهای منچستریونایتد در این فصل به شمار می رود. او با این تعداد پاس گل موفق شد یک رکورد خاص و جدید را از خود به جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره فرانسوی که سال ۲۰۱۶ و با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو راهی شیاطین سرخ شد، تا به الان هنوز نتوانسته درخشش خود در یوونتوس را، در یونایتد نیز تکرار کند. اگر هم درخششی در تئاتر رویاها داشته، بسیار کوتاه و مقطعی بوده است. به همین بهانه به ۷ بازیکنی موفق شدند در پاس گل پوکر کنند، نگاهی می اندازیم: دنیس برکمپ (۱۹۹۹)

ستاره هلندی باشگاه آرسنال که به یکی از نمادهای این باشگاه تبدیل شده است، اولین بازیکنی است که موفق شده است در پرمیرلیگ ۴ پاس گل در یک مسابقه بدهد. این مسابقه که با برتری ۵-۰ توپچی های لندن به پایان رسید که نیکولاس آنلکا نیز موفق شد هت تریک کند. دنیس برکمپ هلندی که فوبیای هواپیما را به دلیل درگذشت خواهرش در سانحه هوایی، به صورت زمینی از میلان راهی لندن شد و در سال ۱۹۹۵ به آرسنال پیوست.

  خوزه آنتونیو ریس (۲۰۰۶)

ستاره اسپانیایی فقید سابق تیم های سویا، رئال مادرید و آرسنال که روزهای درخشانی در آرسنال داشت، در دیداری که تیمش ۷-۰ میدلزبورو را شکست داد موفق شد ۴ پاس گل به نام خود ثبت کند . گل فیلیپ سندروس و دو گل از سه گلی هانری از جانب پاس گل های ریس بود. همچنین خوزه آنتونیو ریس باعث شد تا الکساندر هلب اولین گلش را برای آرسنال به ثمر برساند. آنتونیو ریس در سال ۲۰۱۹ بر اثر سانحه رانندگی جانش را از دست داد.

  سسک فابرگاس (۲۰۰۹)

هافبک خلاق سابق تیم های آرسنال، چلسی و بارسلونا که هم اکنون برای موناکو در ۳۴ سالگی توپ می زند، در برد ۶-۲ برابر بلکبرن موفق شد اولین بازیکنی باشد که هم گل می زند و هم ۴ پاس گل می دهد. او به توماس فرمائلن، روبین فن پرسی، آندری آرشاوین و تئو ولکات پاس گل داد و خودش نیز یک گل زیبا زد تا نامش در این لیست جاودانه شود. فابرگاس در آن دوران و تا پیش از انتقال به تیم بارسلونا کاپیتانی توپچی های لندن را عهده دار بود.

  امانوئل آدبایور (۲۰۱۲)

ستاره توگویی درخشان تاتنهام در سال ۲۰۱۲، اولین بازیکن غیرتوپچی است که در این لیست قرار می گیرد. او در برد ۵-۰ تیمش برابر نیوکاسل موفق شد ۴ پاس گل بدهد. لوئیس ساها موفق شد در این مسابقه دبل کند. خود او نیز موفق شد یک گل زیبا به ثمر برساند. این مهاجم ۳۷ ساله که سابقه بازی برای تیم های رئال مادرید، منچسترسیتی، آرسنال و کریستال پالاس را نیز بر عهده دارد، هم اکنون بدون تیم است ولی هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده است. لازم به ذکر است که قرارداد این بازیکن با تیم پاراگوئه ای الیمپیا در پایان سال ۲۰۲۰ به اتمام رسید.

  سانتی کازورلا (۲۰۱۳)

دقیقا یک سال پس از نمایش درخشان آدبایور، این بار نوبت آخرین توپچی لیست یعنی سانتی کازرولا است. او اولین بازیکنی است که صددرصد گل های تیم روی پاس گل های وی بوده است. دیداری که با نتیجه ۴-۱ به سود شاگردان ونگر به اتمام رسید، ستاره اسپانیایی به لوکاس پودولسکی (۲بار) ، آرون رمزی و تئو ولکات پاس گل داد تا ویگان اتلتیک در هم کوبیده شود. این بازیکن اسپانیایی که دچار مصدومیت نادر نیز شده بود، پس از مدت ها به تیم ویارئال که در آنجا به شدت دیده شد پیوست و هم اکنون نیز به عنوان شاگرد ژاوی هرناندز، در السد قطر توپ می زند.

  هری کین (۲۰۲۰)

ستاره انگلیسی تاتنهام، در سال گذشته و در تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو موفق شد ۴ پاس گل به تنهایی فقط برای سون هیونگ مین مهیا کند. او اولین بازیکنی است که در یک مسابقه ۴ پاس گل فقط به یک بازیکن می دهد! او موفق شد در این مسابقه که با برتری ۵-۲ تاتنهام به پایان رسید، یک گل بزند و ۴ پاس گل را به سون بدهد. کاپیتان تیم ملی انگلیس که سابقه بازی در لسترسیتی را نیز دارد، موفق شد فصل گذشته هم بیشترین گل و هم بیشترین پاس گل را بدهد.

  پل پوگبا (۲۰۲۱)

ستاره فرانسوی تیم منچستریونایتد که با حواشی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند، در ابتدای این فصل توانست بار دیگر استعدادهای خود را به رخ بکشد و نشان دهد که اگر دنبال حواشی نرود می تواند به یک مهره کلیدی برای شیاطین سرخ تبدیل شود. او اولین بازیکن منچستریونایتد است که در یک بازی موفق به ثبت ۴ پاس گل در لیگ برتر می شود و همچنین اولین بازیکنی است که در هفته ابتدایی موفق به ثبت این تعداد پاس گل می شود. هافبک سابق یوونتوس حالا امیدوار است پس از ۴ سال ناامیدکننده در یونایتد، این فصل بتواند بهترین عملکردش را برای این تیم به نمایش بگذارد.

 

اسامی بازیکنان برگرفته از سایت premierleague.com

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اولین بازیکنی اولین بازیکن ۴ پاس گل موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)