Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت تداوم رزمایش مواسات و همدلی اظهار داشت: این کمک‌ها باید تا پایان شیوع کرونا ادامه پیدا کند و همه نسبت به نیازمندان جامعه توجه داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی دقایقی قبل در آیین پانزدهمین دوره رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه که در مسجد روضه محمدیه حظیره یزد برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها سبب شده که برخی از افراد با مشکلات جدی روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اصلی‌ترین این مشکلات را مسائل معیشتی دانست و تصریح کرد: بحث کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی که به فرموده مقام معظم رهبری شکل گرفت، اقدام بسیار خوبی بود که به حمدالله توانست بخشی از این مشکلات را جبران کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه عموم مردم و به ویژه اصناف و بسیج در این رزمایش بسیار خوب عمل کردند و استان یزد در این حوزه خوش درخشید خاطرنشان کرد:  در روایتی هست که شخصی در خواب از حبیب بن مظاهر سوال می‌کند که آیا با وجود این جایگاه والایی که داری دوست داری باز هم به دنیا برگردی که حبیب می‌گوید بله برای سه موضوع حضور در مراسم‌های اباعبدالله الحسین(ع)، سیراب کردن تشنگان و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) دوست دارم به دنیا بازگردم.

15 هزار بسته معیشتی در ایام ماه محرم در استان فارس توزیع می‌شودنماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در دفتر تسنیم: وضعیت معیشتی خبرنگاران باید سر و سامان بگیرد+ تصاویر2000 بسته معیشتی در طرح "توسل به علی اصغر(ع)" به ایتام نیازمند اصفهان اهدا می‌شود

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: این روایت ارزشمند نشان دهنده اهمیت و ارزش کمک به دیگران است و در واقع همین رزمایش مواسات و همدلی هم نمونه بارزی از آن است که خداوند برای آن ارزش و جایگاه بسیار خوبی قائل شده است.

فرمانده قرارگاه مواسات و همدلی استان یزد با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل های بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: هیچ کسی نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد و قطعا رعایت این دستورالعمل‌ها وظیفه‌ای است که به دوش همه ما قرار گرفته است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: با این وجود یکی دیگر از وظایفی که بر دوش همه ما قرار گرفته بحث توجه به نیازمندان است، در این ایام واقعا برخی افراد با مشکلات بسیار شدیدی روبرو می‌شوند که اگر به آنها توجه نشود، به سختی بسیار زیادی می‌افتند.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود