Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «میشل عون»، رئیس‌جمهور لبنان امروز اعلام کرد با وجود برخی ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها در روند تشکیل دولت احتمال دارد بحران تشکیل دولت در این کشور طی روز‌های آینده حل شود.

او در ادامه افزود: ما با تشکیل دولت جدید در چند روز آینده به بحران پایان خواهیم داد و ما با وجود انبوهی از سنگ‌اندازی‌ها و کمپین‌های دروغگو برای بازسازی کشور تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور لبنان اضافه کرد: من استعفا نمی‌دهم و وظایف خود را تا پایان انجام خواهم داد و هیچ‌کس نمی‌تواند من را از مبارزه با فساد باز دارد و از جایم بلند کند.

«نجیب میقاتی»، نخست‌وزیر مکلف لبنان نیز افزود: شانس تشکیل دولت از شانس انصراف من از این مقام بیشتر است.

میقاتی تاکید کرد دولت لبنان باید خیلی زود تشکیل شود تا بتواند مشکلاتی را که در کشور پیش آمده است، حل کند.

پیش از این «سعد الحریری»، نخست‌وزیر مکلف سابق لبنان که از مسئولیت خود انصراف داد، در حساب توئیتر خود نوشت: در راستای احترام به خون شهدا و زخمی شدگان و ساکنان عکار که میشل عون رئیس جمهور آن‌ها را وسیله‌ای برای آشوب و ناامنی می‌بیند و ما آن‌ها را عنوانی برای کرامت و ملی گرایی می‌دانیم دو کلمه به میشل عون و دامادش می‌گویم: الان برو و کمی آبرو برای آخرتت حفظ کن، زیرا به زودی سفارتی نخواهی یافت که به آن پناه ببری یا هواپیمایی که تو را بر فراز بال‌های فرار از نفرین تاریخ منتقل کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات لبنان میشل عون تشکیل کابینه لبنان تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود