Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهربانو بختیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش ملی ویژه فرهنگیان شاغل در آموزش‌ و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم است. 

وی افزود: متولی برگزاری این همایش ملی سازمان آموزش و پرورش استثنایی بوده و اداره کل آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال  و بختیاری نیز میزبانی آن را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این همایش ملی شامل ترویج هر چه بیشتر فرهنگ  ایثار، پایداری، ازخودگذشتگی، مقاومت، شهادت و  رشادت، حفظ و انتقال ارزش های ناب نهضت عاشورا، ارتقای سطح آگاهی نسل امروز نسبت به باورهای دینی و ارزش های اسلامی و آشنایی روزافزون دانش آموزان با سیره عملی ائمه معصوم (ع) است. 

بختیاری عنوان کرد: سه محور این همایش ملی در بخش فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی شامل مقاله با موضوع بصیرت حسینی در زندگی امروزی، ارتباط شهادت و عزت از نگاه قرآن و روایات و مقام صبر در مکتب عاشورا است. 

وی ابراز داشت: محورهای این همایش ملی در بخش فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم نیز شامل مقتل خوانی عاشورا (روایتگری برگرفته از کتاب های مقتل حسینی)، آثار ادبی و هنری پیرامون محرم و اربعین (دلنوشته، قصه نویسی، قصه گویی، شعر، سرود، تصویرگری، نقاشی، فیلمنامه، نمایشنامه، مستند، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی)، طرح های گرافیکی (عکس، خط، پوستر و اینفوگرافی) و هنرهای آوایی (مداحی) است. 

بختیاری گفت: نشانی دبیرخانه این همایش ملی برای ارسال آثار شامل استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، چهارراه طالقانی، روبروی مصلای  امام خمینی (ره)، ساختمان شماره ۲، طبقه دوم، امور فرهنگی و هنری دانش آموزان با نیازهای ویژه و کدپستی ۸۸۱۷۶۸۴۹۴۹ است. 

وی اظهار داشت: متقاضیان شرکت کننده از کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ملی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ملی به نشانی اینترنتی est.chb.medu.ir مراجعه کنند.  

بختیاری افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش ملی ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ بوده و برگزیدگان آن نیز سوم آبان ماه امسال همزمان با ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شوند. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان همایش آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین جهانگیری عصر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دیر، اظهار داشت: اساس عالم و هستی بر مبنای تربیت و هدایت انسان است و معلمان در ساختار دینی اسلامی چنین نقش حیاتی بر عهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با بیان اینکه تربیت در دنیای امروز کاری بسیار دشوار و به مراتب مورد توجه است، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف دشمن در آرمان‌های دختران و پسران انقلاب است و سرباز نرم این میدان معلمان هستند که برنامه و مسیر و الگو دارند و در مسیر حق طلبی گام برمی‌دارند.

وی افزود: از نمونه بارز این برنامه‌ها جشن تکلیف ۵۶۰ دانش آموز دختر و بیش از ۴۵۰ دانش آموز پسر، حضور بیش از ۶۵۰ معلم و دانش آموز در مراسم اعتکاف، اعزام ۲۸۰ دانش آموز به راهیان نور، حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز در تشییع شهید گمنام، ۳۵ یادواره شهدای معلم و دانش آموز، مقام آوری بیش از ۳۵۰ دانش آموز و فرهنگی در مسابقات فرهنگی و هنری و عترت و قرآن در سطح استانی و ملی، قبولی ۱۲۰ دانش آموز در کنکور سراسری و راهیابی به دانشگاه‌های دولتی و برتر کشور، ۹ رتبه زیر هزار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با تقدیر از همکاری دستگاه‌ها و شورای راهبردی پتروشیمی‌ها با آموزش و پرورش، گفت: برخی از دستگاه‌ها و شرکت‌های مستقر در منطقه به وظیفه خود در قبال مسوولیت‌های اجتماعی و آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند.

وی افزود: متأسفانه برخی دیگر از دستگاه‌ها فرای از این، به وظیفه قانونی و شرعی و عرفی خودشان هم عمل نمی‌کنند که ما با مکاتبات و تذکرات تا الان پیش رفته‌ایم ولی از الان به بعد جور دیگر باید عمل کرد.

جهانگیری با اشاره به نگاه ویژه فرماندار شهرستان به حوزه آموزش و پرورش، بیان کرد: انتظار داریم در سالی که استاندار به نام آموزش و پرورش معرفی کرده است، این نگاه ویژه‌تر از گذشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اعتباری بر ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و یک بار برای همیشه این مشکل حل شود، عنوان کرد: از برج ۵ به بعد مشکل ایاب و ذهاب داریم و تمام انرژی و نیروی ما پای این مشکل هدر می‌رود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با تاکید بر اینکه یک بار برای همیشه حداقل برای ۱۰ سال مشکل تجهیزات مدارس را حل کنیم، ابراز کرد: امیدواریم در سال جدید آموزش و پرورشی با کمترین مشکل امکانات داشته باشیم که فقط به فکر تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش باشیم.

کد خبر 6097694

دیگر خبرها

  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری