Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:46:57 GMT

طرح شهید سلیمانی در استان سمنان تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۶۱۸۰

طرح شهید سلیمانی در استان سمنان تشدید می‌شود

گروه استان‌ها- از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا نیروهای سپاه و بسیج همیشه در عرصه حضور داشته و در کنار کادر بهداشت و درمان به مبارزه با ویروس پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، از همان روزهایی که هنوز طریقه انتشار ویروس آن‌چنان مشخص نبود و احتمال می‌رفت از طریق سطوح نیز منتقل شود تیم‌های ضدعفونی‌کننده و گندزدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان وارد عرصه شده و به ضدعفونی معابر و خیابان‌های سطح شهر سمنان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان روزهای نخست مسئولان سپاه در استان سمنان اظهار داشتند همیشه در کنار مردم بوده و برای رفع نگرانی و دغدغه مردم تا غلبه کامل بر این بیماری و بازگشت به شرایط عادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

با سخنرانی مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک به آسیب دیدگان از کرونا، سپاه بلافاصله به میدان آمد و با راه‌اندازی چند مرحله رزمایش‌ مواسات به کمک آسیب دیدگان ناشی از شیوع این ویروس منحوس شتافتند.

پس از آن با اجرای طرح شهید سلیمانی و ورود چندین هزار بسیجی اقداماتی در زمینه‌های مختلف مانند بیماریابی، تست، کم به بیماران و ضدعفونی منازل بیماران اقدامت مهمی انجام شد و به عبارتی هر جا نیاز به کمک بود نیروهای بسیج و سپاه حضور یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در گام‌های گذشته اقداماتی نظیر بیماریابی فعال و سریع و همچنین قرنطینه از طریق تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی انجام شد به رویکرد جدید سپاه برای مبارزه با ویروس در کمک به کادر درمان اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد جدید این است که با تیم‌های حمایتی به‌صورت محله محور ورود کنیم و میزان مبتلایان را با کمک نیروهای شبکه و مراکز بهداشت احصا کنیم.

طرح شهید سلیمانی با هدف شناسایی بیماران کرونایی در استان بوشهر آغاز شدلبیک سپاه نینوا به فرمان رهبر انقلاب /‌ بسیجیان گلستانی طرح شهید سلیمانی را با قدرت و ‌توان اجرایی می‌کنندمرحله جدید طرح شهید سلیمانی در اردبیل اجرا می‌شود‌

سرهنگ علی خالقیان افزود: کمک به خانواده‌های مبتلا به ویروس از طریق تهیه دارو و غذا و سایر نیازهای این افراد در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی آمار بیماران مبتلا به کرونا در هر محله را تهیه و به آن‌ها کمک‌های دارویی و غذایی ارائه می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بیماریابی نیز مانند گذشته در دستور کار است افزود: در این مرحله نیروهای سپاه و بسیج با کمک نیروهای درمانی مراکز 16 ساعته بهداشت برای بیماریابی فعال و قرنطینه حضور پیدا می‌کنند.

سرهنگ خالقیان با اشاره به رویکرد جدید سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در زمینه مقابله با ویروس گفت: سپاه با کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان 4 مرکز واکسیناسیون در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان راه‌اندازی می‌کند.

وی هدف از راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا در چهار شهرستان استان سمنان را ارائه خدمات بهتر به مردم در گام پنجم عنوان کرد.

انتهای پیام/363/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه قائم آل محمد طرح شهید سلیمانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است

امیر سرتیپ غلامعلیان، گفت: امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و تعاملی که بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اظهار کرد: ایشان در بیانات خود، عملکرد نیروهای مسلح را توأم با تدبیر، آگاهی از مسائل راهبردی و رعایت مصلحت، عزت و حکمت نظام دانسته‌اند. این عوامل نشان ‌دهنده‌ سبک فرماندهی و مدیریتی خاصی است که امروز در سطح تمامی نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: چنین سبک مدیریتی خاصی در کشور، سبب بروز بازدارندگی کامل شده است. امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود وحدت بالای ارتش و سپاه تصریح کرد: اگرچه میان شرح وظایف ارتش و سپاه پاسداران، تفاوت‌هایی وجود دارد، اما هر کجا به همکاری ارتش نیاز باشد، بدون کوچک‌ترین تعللی به همکاری و همیاری با دیگر نهادها و نیروهای خدمت‌رسان به کشور اقدام می‌شود. به همین دلیل است که همواره اشاره می‌شود که اتحاد و یکپارچگی میان ارتش و سپاه پاسداران، برادرانه و ریشه‌ای است.

در بخش دیگری از دیدار، سردار سرتیپ دوم نظری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزو انقلابی‌ترین ارتش‌ها است، گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است؛ ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش‌های انقلاب نزدیک‍تر شده و به پاسداری از آن پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: در سیل رودبار جنوب مشاهده کردیم که ارتش از تمامی ادوات و توان مهندسی خود، برای حل سریع‌تر مشکلات مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک‌زبانی و یک‌هدف بودن در برنامه‌های ارتش و سپاه پاسداران، در اقصی نقاط کشور علی‌الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم نظری در پایان خاطرنشان کرد: وجود انعطاف، تفاهم، همدلی و هم‌زبانی زیاد در همه زمینه‌ها میان ارتش و سپاه، باعث افتخار و کسب روحیه بیشتر و خدمت صادقانه‌تر به مردم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!