Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

هزینه‌های تست پی. سی. آر تحت پوشش بیمه نبود. بسیاری مردم به دلیل هزینه‌های تست پی. سی. آر آزمایش کرونا نمی دادند. هزینه‌های تست پی. سی. آر و رپید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: سازمان‌های بیمه‌گر در تقویت اقدامات پیشگیرانه هزینه‌های تست «پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. آر» و رپید را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام باید پیش از این انجام می‌شد، گفت: استان تهران اولین استانی است، که دو سازمان بیمه‌گر پذیرفتند، هزینه‌های انجام تست «پی. سی. آر» و رپید را پرداخت کنند.

برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان بهارستان

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان اینکه شهرستان بهارستان با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت تنها ۱۲۰ تخت بیمارستانی دارد، افزود: با توجه به جمعیت این شهرستان مصوب کردیم و از ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به برپایی بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان کنونی بهارستان اقدام کند.

وی گفت: در این بیمارستان خدمات سرپایی و درمانی با کمک بیمارستان علوم پزشکی ایران ارائه می‌شود.

برق بیمارستان‌ها قطع نخواهد شد

محسنی بندپی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان مکلف شدند، که برق بیمارستان‌ها را در هیچ مقطعی قطع نکنند، چرا که قطع برق بیمارستان‌ها همراه با کاهش اکسیژن رسانی به بیماران خواهد بود، اکسیژن مهم‌ترین نیاز بیماران کرونایی است و به همین دلیل تکلیف شده است، که فرمانداران نسبت به استقرار دیزل ژنراتورها در بیمارستان‌ها اقدام کنند، که در هیچ مقطعی قطعی برق نداشته باشیم.

وی گفت: متأسفانه پس از ۱۰ هفته از گردش ویروس دلتا در کشور همچنان شاهد روند صعودی بیماران سرپایی، بستری و فوتی‌ها هستیم، مهم‌ترین اقدام قطع زنجیره انتقال ویروس، تشدید محدودیت و نظارت است.

تشکیل پنج کمیته تخصصی مقابله با کرونا در ستاد استان تهران

استاندار تهران گفت: کمیته‌های آموزش با محوریت معاونت بهداشت ستاد مقابله با کرونا استان تهران با همکاری صدا و سیما، هلال احمر و سپاه و بسیج شکل گرفته است، کمیته واکسیناسیون با محوریت معاونت بهداشت ستاد مقابله با کرونا استان تهران که تا امروز ۱۰۸ مرکز با رکورد تزریق ۱۲۵ هزار دُز واکسن تشکیل شد.

وی از تشکیل کمیته مراقبتی با محوریت معاونت درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران و کمیته حمایتی با محوریت فرماندهی سپاه تهران بزرگ و استان تهران خبر داد و گفت: کمیته نظارت و صیانت از سلامت مردم نیز تشکیل شد، که با اهرم‌های حقوقی و قضائی با کسانی که بنا بر هر دلیلی سلامت اجتماع را دچار مشکل می‌کنند، برخورد خواهد کرد، این کمیته با محوریت معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران و حضور نمایندگان دادگستری، دادستانی، اطلاعات، معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران، اصناف و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شرق و غرب استان تهران تشکیل شده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استان تهران بیمارستان دولت ارتش جمهوری اسلامی علوم پزشکی برق ویروس هلال احمر بسیج واکسیناسیون درمان سلامت استانداری تهران دارو فرماندهی انتظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیج پوشش دارو صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند