Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عاملان درگیری با مامور وظیفه‌شناس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: پلیس در راستای اجرای این طرح، تسلیم جوسازی‌های فضای مجازی نخواهد شد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی برابر وظایف قانونی خود عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و جلوگیری از ورود خودروهای شخصی با پلاک‌ غیربومی به داخل شهرهای استان، پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لاهیجان نیز کنترل خودروها در مبادی ورودی این شهرستان را در دستورکار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: روز گذشته ماموران راهنمایی و رانندگی لاهیجان حین کنترل خودروهای ورودی به این شهرستان از ورود یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ جلوگیری کردند که سرنشینان این خودرو پس از ممانعت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با ماموران وظیفه‌شناس درگیر و به خودروی پلیس آسیب زدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرنشینان ۳۸ و ۳۹ ساله خودرو پژو ۲۰۶ بلافاصله توسط پلیس دستگیر و خودروی آنها نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه پلیس، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است، برخورد قاطعانه با ناقضان محدودیت‌های کرونایی را مطالبه مردم از نیروی انتظامی برشمرد و گفت: پلیس خود را در قبال حفظ سلامت و تندرستی شهروندان مسؤول دانسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تسلیم جوسازی‌های فضای مجازی نخواهد شد.

وی در پایان از مردم خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از سفر، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا محدودیت های کرونایی پليس اجرای طرح محدودیت های کرونایی راهنمایی و رانندگی راستای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان احشام در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی ، موفق به شناسایی ۲ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار شدند. خادمیان اظهار کرد: این سارقان حرفه ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند. فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند. خادمیان ادامه داد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند. وی گفت: در این زمینه یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف شد. خادمیان ابراز کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروهای آنها نیز به پارکینگ منتقل شدند. وی از شهروندان گچسارانی خواست تا علاوه بر توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده، هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام