Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداکبر نوربخش رضائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از محدودیت‌های آرامستان‌های شهرکرد در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، با تصمیم ستاد کرونای استان بنا شده آرامستان‌های بهشت رحمت، مهدیه، اشکفتک و چالشتر در تاسوعا و عاشورا و تعطیلات پایان هفته نیز تعطیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از تجمع افراد در آرامستان‌ها و کاهش شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود و با توجه به اینکه برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت هشدار و برخی در وضعیت قرمز اعلام شدند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیداتی که اندیشیده شده امکان برگزاری مراسم خاکسپاری و تشییع در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تنها با حضور بستگان درجه یک متوفی انجام می‌شود.

نوربخش‌رضائی ادامه داد: با توجه به این که در سال‌های گذشته در مناسبت‌های مذهبی و ملی، خانواده‌های عزادار به زیارت اهل قبور می‌آمدند، امسال نیز این امر دور از انتظار نبود اما به توجه به شرایط خاص امسال و قرارگیری در موج پنجم کرونا ترجیح بر این است که شهروندان با خواندن فاتحه‌ای روح عزیزان خود را شاد کنند.

وی اظهار کرد: انتظار داریم شهروندان برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا زیارت اهل قبور را به زمانی پس از پایان بحران شیوع ویروس کرونا موکول کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا